Lillemus Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Min siste dille i lunsjen er som følger: en liten smørklatt (evt. olje) has i stekepanna og en god neve kikerter (enten hermetiske eller ferdig kokte fra fryseren) hives oppi del 3-4 cherrytomater i 6 båter og sleng disse også i panna ha i ca. 100 g salatkylling og en god dæsj basilikum + chicken&steak-krydder Mens dette står og surrer tar du salatblader som du river i biter (eller kjøper ferdig kuttet), agurk og paprika i biter, 1/2 avokado skåret i biter og evt. ost/fetaost i en skål. Hell så kikert-blandingen over salaten og nyt!!! Fantastisk godt og mettende! Og sunt. ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Er den god til lunsj om du må gjøre den ferdig om morgenen? Har liten mulighet til å lage meg mat her på jobben dessverre. Hørtes iallefall god ut Og kanskje litt mer mettende enn 2 knekkebrød og en yoghurt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. september 2011 Forfatter Skrevet 9. september 2011 Er den god til lunsj om du må gjøre den ferdig om morgenen? Har liten mulighet til å lage meg mat her på jobben dessverre. Hørtes iallefall god ut Og kanskje litt mer mettende enn 2 knekkebrød og en yoghurt. Jeg har ikke spist den kald så det vet jeg ikke. Jeg lager den i lunsjen, det tar 8 min. ) Men om du ikke har kjøkkenmulighet på jobben så er det jo bare å prøve en gang, jeg ville kanskje ventet til jeg skulle spise med å blande kikertblandingen og salaten. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Jeg har ikke spist den kald så det vet jeg ikke. Jeg lager den i lunsjen, det tar 8 min. ) Men om du ikke har kjøkkenmulighet på jobben så er det jo bare å prøve en gang, jeg ville kanskje ventet til jeg skulle spise med å blande kikertblandingen og salaten. Da skal jeg først prøve den i helga Liker jeg den skal jeg gi den et forsøk til uka på jobb, da kald. Takk for oppskrift. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Nam! Har nettopp spist, men jaggu ble jeg litt sulten likevel. Skal prøves. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Jeg har dessverre ikke tilgang til kjøkken på jobb, men fikk lyst til å prøve den hjemme:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.