Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min siste dille i lunsjen er som følger:

en liten smørklatt (evt. olje) has i stekepanna og en god neve kikerter (enten hermetiske eller ferdig kokte fra fryseren) hives oppi

del 3-4 cherrytomater i 6 båter og sleng disse også i panna

ha i ca. 100 g salatkylling og en god dæsj basilikum + chicken&steak-krydder

Mens dette står og surrer tar du salatblader som du river i biter (eller kjøper ferdig kuttet), agurk og paprika i biter, 1/2 avokado skåret i biter og evt. ost/fetaost i en skål. Hell så kikert-blandingen over salaten og nyt!!! Fantastisk godt og mettende! Og sunt. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369713-oppskrift-p%C3%A5-knallgod-salat-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er den god til lunsj om du må gjøre den ferdig om morgenen? Har liten mulighet til å lage meg mat her på jobben dessverre.

Hørtes iallefall god ut :) Og kanskje litt mer mettende enn 2 knekkebrød og en yoghurt.

Jeg har ikke spist den kald så det vet jeg ikke. Jeg lager den i lunsjen, det tar 8 min. :o) Men om du ikke har kjøkkenmulighet på jobben så er det jo bare å prøve en gang, jeg ville kanskje ventet til jeg skulle spise med å blande kikertblandingen og salaten.

Gjest annlovinda

Jeg har ikke spist den kald så det vet jeg ikke. Jeg lager den i lunsjen, det tar 8 min. :o) Men om du ikke har kjøkkenmulighet på jobben så er det jo bare å prøve en gang, jeg ville kanskje ventet til jeg skulle spise med å blande kikertblandingen og salaten.

Da skal jeg først prøve den i helga :)

Liker jeg den skal jeg gi den et forsøk til uka på jobb, da kald.

Takk for oppskrift.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...