mariaflyfly Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Tusen takk, her skal det skaffes litt :-). Hvor kjøper du musikken? Bruker selv omtrent bare iPod (men har jo ikke problemer med å kopiere CD'er til iPod via iTunes. Er fortsatt glad i å ha cd'er stående i hylla, jeg Kjøper litt på play.com. Ellers bruker jeg mye Spotify. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Er fortsatt glad i å ha cd'er stående i hylla, jeg Kjøper litt på play.com. Ellers bruker jeg mye Spotify. Takk! Blir vel antakelig iTunes på meg, ser de har flere av verkene der. Enkelte har jeg fra før (dog neppe samme innspilling). F.eks. Casals Elgar, som har litt mye støy (gammel), men er helt fantastisk. Jeg var også skeptisk til å droppe cd'ene, men nå er det bare befriende å slippe dem - det ble så mange etterhvert! Men nå er 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Takk! Blir vel antakelig iTunes på meg, ser de har flere av verkene der. Enkelte har jeg fra før (dog neppe samme innspilling). F.eks. Casals Elgar, som har litt mye støy (gammel), men er helt fantastisk. Jeg var også skeptisk til å droppe cd'ene, men nå er det bare befriende å slippe dem - det ble så mange etterhvert! Men nå er .... jo ikke jeg den feinschmeckeren som du er mhp musikk, jeg lytter egentlig ikke så mye. (ble sendt litt fort her) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. september 2011 Skrevet 12. september 2011 Takk! Blir vel antakelig iTunes på meg, ser de har flere av verkene der. Enkelte har jeg fra før (dog neppe samme innspilling). F.eks. Casals Elgar, som har litt mye støy (gammel), men er helt fantastisk. Jeg var også skeptisk til å droppe cd'ene, men nå er det bare befriende å slippe dem - det ble så mange etterhvert! Men nå er Du får si hva du likte og evt ikke likte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.