Gå til innhold

Kan du mye om klassisk musikk?

Anbefalte innlegg

Tusen takk, her skal det skaffes litt :-).

Hvor kjøper du musikken? Bruker selv omtrent bare iPod (men har jo ikke problemer med å kopiere CD'er til iPod via iTunes.

Er fortsatt glad i å ha cd'er stående i hylla, jeg ;) Kjøper litt på play.com. Ellers bruker jeg mye Spotify.

Fortsetter under...

Er fortsatt glad i å ha cd'er stående i hylla, jeg ;) Kjøper litt på play.com. Ellers bruker jeg mye Spotify.

Takk! Blir vel antakelig iTunes på meg, ser de har flere av verkene der. Enkelte har jeg fra før (dog neppe samme innspilling). F.eks. Casals Elgar, som har litt mye støy (gammel), men er helt fantastisk.

Jeg var også skeptisk til å droppe cd'ene, men nå er det bare befriende å slippe dem - det ble så mange etterhvert!

Men nå er

Takk! Blir vel antakelig iTunes på meg, ser de har flere av verkene der. Enkelte har jeg fra før (dog neppe samme innspilling). F.eks. Casals Elgar, som har litt mye støy (gammel), men er helt fantastisk.

Jeg var også skeptisk til å droppe cd'ene, men nå er det bare befriende å slippe dem - det ble så mange etterhvert!

Men nå er

.... jo ikke jeg den feinschmeckeren som du er mhp musikk, jeg lytter egentlig ikke så mye.

(ble sendt litt fort her)

Men nå er

Du får si hva du likte og evt ikke likte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...