flisa Skrevet 5. september 2000 Skrevet 5. september 2000 der man kan velge innlegg fra div. fora: Vennligst kryss av de gruppene du vil se nye innlegg fra og trykk deretter på list innelgg. innelgg er søte i bånd! :-) 0 Siter
stone Skrevet 5. september 2000 Skrevet 5. september 2000 Flisa, det er ikke skrivefeil. Har du ikke hørt om de nye husdyra? Inneelg er helt inn for tiden:-) (stod vel ikke akkurat det da, men....) *ss* 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2000 Forfatter Skrevet 5. september 2000 Flisa, det er ikke skrivefeil. Har du ikke hørt om de nye husdyra? Inneelg er helt inn for tiden:-) (stod vel ikke akkurat det da, men....) *ss* solly! .-)) Vi har bare inneulv vi se! :-) 0 Siter
Gjest Webhamster, Teknisk støtte Skrevet 5. september 2000 Skrevet 5. september 2000 Den skal vi ordne ! Med vennlig hilsen, 0 Siter
flisa Skrevet 5. september 2000 Forfatter Skrevet 5. september 2000 Den skal vi ordne ! Med vennlig hilsen, hehehe Jeg jobber med korrektur, så jeg klarer ikke å "hoppe over" en eneste en, de verste er de jeg lager selv! .-) *ergre, ergre* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.