filiokus81 Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Men hvis jeg spiser salt, vil jeg ikke da få mer ødem i kroppen? Jeg hovner opp ganske kjapt. Når jeg tenker meg om er det å spise mer salt egentlig et ganske dårlig råd, som du sier vil du raskt få ødemer av det dersom det allerede er et kjent problem for deg. Å spise mer proteiner kombinert med å drikke nok hjelper på både ødemer og lavt blodtrykk. Når du får i deg nok protein greier kroppen å holde væsken du får i deg i blodbanen slik at trykket går opp, i stedet for at det lekker ut i vevet og gir deg ødemer. 0 Siter
frosken Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Men hvis jeg spiser salt, vil jeg ikke da få mer ødem i kroppen? Jeg hovner opp ganske kjapt. Støttestrømper ? 0 Siter
Gjest zipper Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Jeg tror ikke jeg får gjort noen av de øvelsene, da må jeg i så fall ha hjelp. Takk skal du ha ) Blodtrykket er jo selvsagt en sannsynlig faktor til svimmelhet. Men om det kan utelukkes, og du fortsatt er svimmel, så kan du evt vurdere å be om henvisning til fysio for å få rista småsteiner på avveie tilbake på plass. Det kan ikke være sånn at bare de som klarer å gjøre øvelsene selv får bli friske 0 Siter
Mirabell Skrevet 21. september 2011 Skrevet 21. september 2011 Det slo tydeligvis ikke ham, jeg prøvde å nevne det men vi måtte se det litt an mente ham. Jeg skal dit i morgen og nå har jeg sett an en mnd og det får være nok seing. Men er det noe å gjøre med krystallsyke da? ''Men er det noe å gjøre med krystallsyke da? '' Ja, jeg hørte om en dame med krystallsyke som ble helt fin etter en tur til legen. Legen beveget på hodet sånn at krystallene i ørets balanseorgan kom på plass igjen. Virus på balansenerven er også en mulighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.