Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sier stort sett nei til alt av kaker i selskap. Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være frekt. Skal jeg dytte i meg og bli kvalm i timesvis bare for å tilfredstille noen andre? Av erfaring har jeg også lært at det er mye bedre å si nei takk, enn å ta et stykke og spise et par biter av det. Da blir det bare sutring.

Man gjør som man vil, men det er min mening.

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• candyqueen_83

7

• mariaflyfly

3

• AAA

2

Man gjør som man vil, men det er min mening.

Jeg synes det er frekt å ikke servere meg noe annet enn sukker, krem, marsipan, melis, sjokoladefyll osvosv som jeg blir dårlig av :) Neida, jeg synes ikke det for jeg klarer meg fint uten noe jeg disse timene i kaffeslabrass :)

Haha, jeg og :o) En liten bit av alle slag :o)

Sist jeg var i bursdag (bortsett fra i poden sin) synes jeg at jeg var kjempeflink - da nøyde jeg meg med et lite stykke sjokoladekake, et lite stykke verdens beste og to vaffelhjerter. Heldigvis har jeg aldri vært glad i brus, drikker heller te. :o)

Noen ganger er det ikke så dumt at man ikke synes vertsskapet baker så gode kaker. *hehe*

Gjest Nickløsheletida

Jeg skulle egentlig være med her, men jeg har ikke kjøpt meg badevekt som viser gram enda. Jeg tror jeg er på riktig vei. Gikk så jeg ble skikkelig svett i går og i dag gikk jeg til jobben. Har tenkt å gå hjem igjen også og har tenkt å gå til jobben de dagene det ikke regner.

Synes du det var mye? Snakker ikke om marsipankake altså. Spiste et lite stykke med ostekake og et stykke med kringle. De fleste av de andre hadde is i tillegg, og mange forsynte seg flere ganger også. Og nesten alle hadde brus.

Synes jeg var riktig så flink :-) Men ikke det - det var ikke nioe offer, som sagt så var jeg mett etter dette. Men ostekaka var knallgod, og jeg kunne fint ha spist et stykke til av den ;-)

''Synes du det var mye? Snakker ikke om marsipankake altså. Spiste et lite stykke med ostekake og et stykke med kringle. De fleste av de andre hadde is i tillegg, og mange''

Jeg synes dette er mye i en periode hvor man har som målsetting å gå ned i vekt. Du ødelegger fort den gode trenden du er inne i dersom du til stadighet skal ha litt ekstra.

Annonse

''Synes du det var mye? Snakker ikke om marsipankake altså. Spiste et lite stykke med ostekake og et stykke med kringle. De fleste av de andre hadde is i tillegg, og mange''

Jeg synes dette er mye i en periode hvor man har som målsetting å gå ned i vekt. Du ødelegger fort den gode trenden du er inne i dersom du til stadighet skal ha litt ekstra.

Tror nok prust vet hva hun gjør.

Å bli fanatisk og aldri unne seg noe, går ikke i lengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...