Gå til innhold

Trådene blir ikke lilla


Gjest Faustina

Anbefalte innlegg

Når jeg går over lista over nye innlegg via 100 nyeste, blir ikke linjene i den originale tråden lilla, på samme måte er det hvis jeg er inne i forumene og leser derfra, da blir ikke linjene på 100 nyeste lilla... Linjene skifter farge som normalt når jeg er på det ene eller det andre stedet (huff, dette ble klønete forklart, tror jeg)...

Er det bare hos meg det er slik, eller er det en linkfeil ett eller annet sted? Det er så vanskelig å holde oversikten når det er slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er noe "merkelig" som skjer på DOL i kveld. Jeg har også lagt merke til det.

Det er egentlig merkelig for det er nettleseren vår som merker URLer vi har lest i lilla, men jeg lurer på om linkene er forskjellige, eller hva det er de har endret.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er noe "merkelig" som skjer på DOL i kveld. Jeg har også lagt merke til det.

Det er egentlig merkelig for det er nettleseren vår som merker URLer vi har lest i lilla, men jeg lurer på om linkene er forskjellige, eller hva det er de har endret.

Med vennlig hilsen

''Det er egentlig merkelig for det er nettleseren vår som merker URLer vi har lest i lilla, men jeg lurer på om linkene er forskjellige, eller hva det er de har endret.''

Ja, det var det jeg også reagerte på, for det er jo som regel på maskina mi "feilen" ligger når trådene ikke endrer farge, men det var så rart at den ikke gjør det begge steder, men bare ett...

Men da vet jeg at det ikke er hos meg feilen ligger, så da trenger jeg ikke å lete mer i noen innstillinger:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg kom inn her nå etter mange timers fravær (men ikke avslått pc) var plutselig alle innlegg jeg hadde lest før "blå", men etter at jeg la inn det første svaret, ble alle de gamle "lilla". Pussig.

Og de fortsetter å bli lilla etterhvert som jeg leser flere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller nei, det blir dem ikke.

Nei, ikke sant? De blir lilla på den siden du er, men hvis du går over til 100 nyste (hvis du gikk inn fra forumet først) så har ikke de trådene blitt lilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kom inn her nå etter mange timers fravær (men ikke avslått pc) var plutselig alle innlegg jeg hadde lest før "blå", men etter at jeg la inn det første svaret, ble alle de gamle "lilla". Pussig.

Og de fortsetter å bli lilla etterhvert som jeg leser flere innlegg.

Ja, men hvis du leser innlegg i 100 nyeste (de blir lilla etterhvert), så går du inn på forumet og sjekker tråden der - er de linjene lilla? Det er nemlig der problemet ligger, ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant? De blir lilla på den siden du er, men hvis du går over til 100 nyste (hvis du gikk inn fra forumet først) så har ikke de trådene blitt lilla...

Ja, det 'hopper' litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvis du leser innlegg i 100 nyeste (de blir lilla etterhvert), så går du inn på forumet og sjekker tråden der - er de linjene lilla? Det er nemlig der problemet ligger, ser det ut som.

Svarte deg nettopp unde her :-) Ja, det er noe mystifistisk som skjer her. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men hvis du leser innlegg i 100 nyeste (de blir lilla etterhvert), så går du inn på forumet og sjekker tråden der - er de linjene lilla? Det er nemlig der problemet ligger, ser det ut som.

De blir ikke lilla her. Vel de er lilla når jeg leser på 100 nyeste men når jeg klikker meg videre til tråden via innlegget så er jo alt lyseblått, forskrekkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rot med dette hos meg også :-(

Har vært det noen dager - men jeg har ikke vært så mye dol denne uka - men nå i kveld har ejg blitt ordenltig irritert over det.

Håper det blir fikset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...