Gå til innhold

I hate me

Gjest sånn kan det gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er nesten svart så blir det kanskje vanskeligere. Men jeg har ofte farget håret lysere og lysere med blonde farger. Men da har ikke utgangspunktet vært mørkere enn mellombrunt.

Ok! Her har vi italienske aner, så håret er nok litt for mørkt :P

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• hidi, the scorpion

3

• mrxx

2

• heiapådeia

1

Skrevet

Italienske? Ikke spanske altså? Jeg gikk ut fra at dere, som så mange på dine kanter, stammet fra den spanske armada.

Skrevet

OT, men har du fått jakka di? Fornøyd?

Skrevet

Italienske? Ikke spanske altså? Jeg gikk ut fra at dere, som så mange på dine kanter, stammet fra den spanske armada.

Vel, antagelig spansk på den ene siden og italiensk på den andre siden ;) men det går langt, langt tilbake altså - merkes at svart er en dominant farge ;)

Skrevet

Den ligger på posten, så må bare få tid til å hente den :) Skal gi beskjed ;)

Skrevet

Vel, antagelig spansk på den ene siden og italiensk på den andre siden ;) men det går langt, langt tilbake altså - merkes at svart er en dominant farge ;)

Det var i 1588 at den spanske armada forliste og mange skip drev i land på den norske vestkysten. Så ja, det er et stykke tilbake i tid.

Skrevet

Så ikke på pakken før etterpå så lyst det var, superlyst jo. Vet ikke om det er bedre nå.

Føler med deg.. virkelig! Har nemlig vært utfor det samme selv. Men etter en stund, når håret begynte å vokse ut likte jeg det fordi det da ble mørkere under.

Håper at du har fått ordnet det!

Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Føler med deg.. virkelig! Har nemlig vært utfor det samme selv. Men etter en stund, når håret begynte å vokse ut likte jeg det fordi det da ble mørkere under.

Håper at du har fått ordnet det!

Takk. Skal prøve å få ordnet det hos frisør, tør ikke gå ute med det her. Typisk at jeg våkner med migrene da...

Skrevet

Henta den idag:) Knallfin! :) Nydelig rødfarge, akkurat som på bildet. Var redd den var mørkere i virkeligheten....

Skrevet

Gå til frisøren! Å forsøke å rette opp i fargeblemmer selv blir sjelden vellykket.

Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Lyse jenter er flott.-)

Nå er jeg mørkere enn mitt vanlige jeg :)

Blir striper next.

Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Gå til frisøren! Å forsøke å rette opp i fargeblemmer selv blir sjelden vellykket.

Frisøren var snill og tok meg selv om hun ikke hadde tid, og nå er det mørkebunt :)

Forandring fryder.

Skrevet

Takk. Skal prøve å få ordnet det hos frisør, tør ikke gå ute med det her. Typisk at jeg våkner med migrene da...

Hvordan går det, kom du deg til frisøren idag?

Skrevet

Det var i 1588 at den spanske armada forliste og mange skip drev i land på den norske vestkysten. Så ja, det er et stykke tilbake i tid.

Det var nok i litt "nyere" tid mine utenlandske aner havna her.... De kom med båter for å kjøpe varer som tørrfisk etc... På stranda nedenfor her har vi runde, fine steiner fra Spania/Portugal. Disse ble brukt for å få båtene sørfra tunge nok til ferden nordover. Når de så fylte båtene med norske varer, lesset de av steinene:)

Skrevet

Frisøren var snill og tok meg selv om hun ikke hadde tid, og nå er det mørkebunt :)

Forandring fryder.

:-)

Gjest sånn kan det gå
Skrevet

Hvordan går det, kom du deg til frisøren idag?

Ja, brunt hår nå :)

Men hun syns ikke det var så gale som jeg skulle ha det til, glad hun tok seg tid til meg.

Skrevet

Nå er jeg mørkere enn mitt vanlige jeg :)

Blir striper next.

Ok, mørke jenter er flott:-)

Skrevet

Henta den idag:) Knallfin! :) Nydelig rødfarge, akkurat som på bildet. Var redd den var mørkere i virkeligheten....

Så bra :o) Jeg skal prøve å slå til på en jeg også. Hvordan var størrelsen? Samme som Bergans?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...