Gjest togli Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Så bra ) Jeg skal prøve å slå til på en jeg også. Hvordan var størrelsen? Samme som Bergans? Ja, jeg føler det er samme str. Kunne ikke hatt større enn S, og det er plass til fleece under i tillegg... Jakka er ganske tynn, så man må ha noe under når det er kaldt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Ja, jeg føler det er samme str. Kunne ikke hatt større enn S, og det er plass til fleece under i tillegg... Jakka er ganske tynn, så man må ha noe under når det er kaldt. Pga en feiltakelse fra min side er jeg nå eier av to slike jakker ;O) Får prøve å selge den ene til søstra mi. Hehe. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Pga en feiltakelse fra min side er jeg nå eier av to slike jakker ;O) Får prøve å selge den ene til søstra mi. Hehe. Ups... evt finn.no! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Ups... evt finn.no! Nå har jeg fått jakkene ) Kjempefin farge, og fasong. Jeg kunne hatt M, men det går an med L. Særlig hvis jeg skal ha mye klær under. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Nå har jeg fått jakkene ) Kjempefin farge, og fasong. Jeg kunne hatt M, men det går an med L. Særlig hvis jeg skal ha mye klær under. Greit at de ikke er for trange, ja! Herlige jakker 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Greit at de ikke er for trange, ja! Herlige jakker Hadde den på ganske lenge i regnet i stad, og ble ikke våt. Det er supert. Virker som det er god kvalitet på dem. Det liker jeg ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2011 Skrevet 9. oktober 2011 Hadde den på ganske lenge i regnet i stad, og ble ikke våt. Det er supert. Virker som det er god kvalitet på dem. Det liker jeg ) Brukte også min som regnjakke på lørdag. Funka fint 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.