Gå til innhold

I hate me

Gjest sånn kan det gå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra :o) Jeg skal prøve å slå til på en jeg også. Hvordan var størrelsen? Samme som Bergans?

Ja, jeg føler det er samme str. Kunne ikke hatt større enn S, og det er plass til fleece under i tillegg... Jakka er ganske tynn, så man må ha noe under når det er kaldt.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

7

• hidi, the scorpion

3

• mrxx

2

• heiapådeia

1

candyqueen_83
Skrevet

Ja, jeg føler det er samme str. Kunne ikke hatt større enn S, og det er plass til fleece under i tillegg... Jakka er ganske tynn, så man må ha noe under når det er kaldt.

Pga en feiltakelse fra min side er jeg nå eier av to slike jakker ;O) Får prøve å selge den ene til søstra mi. Hehe.

Skrevet

Pga en feiltakelse fra min side er jeg nå eier av to slike jakker ;O) Får prøve å selge den ene til søstra mi. Hehe.

Ups... evt finn.no!

candyqueen_83
Skrevet

Ups... evt finn.no!

Nå har jeg fått jakkene :o) Kjempefin farge, og fasong. Jeg kunne hatt M, men det går an med L. Særlig hvis jeg skal ha mye klær under.

Skrevet

Nå har jeg fått jakkene :o) Kjempefin farge, og fasong. Jeg kunne hatt M, men det går an med L. Særlig hvis jeg skal ha mye klær under.

Greit at de ikke er for trange, ja! Herlige jakker :)

candyqueen_83
Skrevet

Greit at de ikke er for trange, ja! Herlige jakker :)

Hadde den på ganske lenge i regnet i stad, og ble ikke våt. Det er supert. Virker som det er god kvalitet på dem. Det liker jeg :o)

Skrevet

Hadde den på ganske lenge i regnet i stad, og ble ikke våt. Det er supert. Virker som det er god kvalitet på dem. Det liker jeg :o)

Brukte også min som regnjakke på lørdag. Funka fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...