Gå til innhold

NAV presser meg - oppdatering

Anbefalte innlegg

Som dere sikkert husker så har saksbehandleren min presset meg til noe jeg ikke trives med. Har nå gått sykemeldt siden mai. Nå skal legen innkalle saksbehandleren min til et møte sammen med meg. Jeg gruer meg kjempemasse. Håper saksbehandleren min forstår, men er redd for at han ikke gjør det. Det skal iallefall bli godt å ha legen min tilstede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370555-nav-presser-meg-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

6

• Persille1365381127

5

• PieLill

4

• megler Smekk

4

Annonse

Gjest trådliste

Helt uenig. Man skal kunne gjøre det man har lyst til selv om man mottar støtte fra det offentlige.

Ja, for alle skal jo selvfølgelig bare få gfjøre det de har lyst til. Jeg mottar _ikke_ støtte fre det offentlige, og har en jobb jeg ikke er spesielt glad i eller har spesielt lyst til, men jeg må finne meg i å ha den likevel til jeg finner noe bedre, for den gir meg inntekt.

Jeg har lest føljetongen din her inne. Håper selvfølgelig at ting ordner seg for deg til slutt, men om det er på den måten du akkurat nå håper og mener ting skal være har jeg vel mine tvil om. Jeg tror rett og slett du trenger å lære litt om diverse.

Helt uenig. Man skal kunne gjøre det man har lyst til selv om man mottar støtte fra det offentlige.

Har du den innstillingen er jeg redd du kommer til å bli skuffet. Man må tåle å ikke jobbe med akkurat det man vil og er utdannet til men se på det i et større perspektiv: jeg trener meg opp til å kunne klare megselv.

Har du den innstillingen er jeg redd du kommer til å bli skuffet. Man må tåle å ikke jobbe med akkurat det man vil og er utdannet til men se på det i et større perspektiv: jeg trener meg opp til å kunne klare megselv.

Er du full? Du skrev ganske rart.

''Man skal kunne gjøre det man har lyst til selv om man mottar støtte fra det offentlige.''

Selvfølgelig kan man ikke det. Hvordan tror du det går hvis alle bare skulle gjøre det man har "lyst" til?

''Man skal kunne gjøre det man har lyst til selv om man mottar støtte fra det offentlige.''

Selvfølgelig kan man ikke det. Hvordan tror du det går hvis alle bare skulle gjøre det man har "lyst" til?

Da var det rart at min saksbehandler sa at jeg ikke skulle presses til noe jeg ikke ville.

Annonse

Jeg håper at det kommer noe konstruktivt ut av møtet og at du snart kommer i gang med ny arbeidspraksis.

Ser at du ikke vil være på en "vernet bedrift", men heller vil være på en ordinær arbeidsplass. Det kan muligens være en god løsning, men den grad av umodenhet som du fra tid til annen utviser her på forumet, vil aldri bli akseptert på en ordinær arbeidsplass.

Jeg håper at det kommer noe konstruktivt ut av møtet og at du snart kommer i gang med ny arbeidspraksis.

Ser at du ikke vil være på en "vernet bedrift", men heller vil være på en ordinær arbeidsplass. Det kan muligens være en god løsning, men den grad av umodenhet som du fra tid til annen utviser her på forumet, vil aldri bli akseptert på en ordinær arbeidsplass.

Hva vet du om jeg utviser umodenhet her på forumet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...