Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym1112

Jeg har slitt med løs avføring i snart 1 år. Har tatt alt som er å ta av prøver, colonskopi, gastroskopi. Mangler opptak av b-vitaminer, jern og folsyre, men ingen andre funn utenom det.

I forbindelse med inntak av mat begynner det å "boble" i tarmene og det jobber intenst og må deretter på do etter kort tid. Noen ganger ekstreme mageknip som sitter øverst i mageregionen i nærheten av bukspyttkjertelen. Hadde tilfelle av akutt pancreatitt for 1 1/2 år siden og har etter det slitt med symptomer fra magen i form av mye mageknip. Jeg spiser pr i dag Imodium hver dag for å holde magen stabil. Det er så utrolig slitsomt både i det daglige og når man er på besøk eller ute og håper noen har gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370653-ford%C3%B8yelsesproblemer/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har du sjekket om du tåler melk. Magen min kan være slik om jeg får i meg melkeprodukter. Jeg har laktoseintoleranse.

Testen er enkel og tar en drøy time på sykehuset. Det gjorde i hvert fall det da jeg tok den. (Måtte drikke noe guff og ta blodprøver hvert kvarter etterpå.

Gjest Anonym1112

Har du sjekket om du tåler melk. Magen min kan være slik om jeg får i meg melkeprodukter. Jeg har laktoseintoleranse.

Testen er enkel og tar en drøy time på sykehuset. Det gjorde i hvert fall det da jeg tok den. (Måtte drikke noe guff og ta blodprøver hvert kvarter etterpå.

Hei

Jeg er testet ut for alt. Det eneste de har funnet hittil er at jeg har veldig spastiske tarmer :-(

Ferskenblomst

Har du blitt sjekket for gallesten? Ga meg mye magesmerter, urolig mage og behandling for magesår i to år før ett skikkelig gallestensanfall ga en legevaktslege hintet om hva det kunne være. Påfølgende operasjon med fjerning av galleblæren, og har siden vært helt frisk.

Gjest Anonym1112

Har du blitt sjekket for gallesten? Ga meg mye magesmerter, urolig mage og behandling for magesår i to år før ett skikkelig gallestensanfall ga en legevaktslege hintet om hva det kunne være. Påfølgende operasjon med fjerning av galleblæren, og har siden vært helt frisk.

Hei

Tok CT med kontrast i mars i fjor da jeg hadde akutt betennelse i bukspyttkjertelsen, men ikke tatt noen påfølgende undersøkelse etter dette. Smertene er ikke de samme som da jeg hadde betennelse i bukspyttkjertelen, men i samme området.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...