Gå til innhold

Hvorfor ble jeg fjernet som FBvenn?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke venn lenger

Personen har 200 "friends". Jeg er plutselig ikke lenger på den lista, men nesten alle andre som kjenner denne personen er fortsatt der.

Jeg lurer på hvorfor jeg ikke er oppført der lenger. Jeg kjenner ikke personen så godt, så personlig betyr det nada for meg.

Hva er grunnen til at dere sletter kontakter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370670-hvorfor-ble-jeg-fjernet-som-fbvenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke venn lenger

At de ikke gir av seg selv..

så de 199 andre er mer aktive enn meg?

Det virker litt snålt å bare slette en kontakt. hvis en først vil ha en opprydding.

Det er ikke alle mine kontakter jeg er så fryktelig interessert i å høre fra heller. For meg fungerer FB på mange måter som en telefonkatalog med mailfunksjon.

Gjest sunn frokost

så de 199 andre er mer aktive enn meg?

Det virker litt snålt å bare slette en kontakt. hvis en først vil ha en opprydding.

Det er ikke alle mine kontakter jeg er så fryktelig interessert i å høre fra heller. For meg fungerer FB på mange måter som en telefonkatalog med mailfunksjon.

Kanskje vedkommende ikke liker deg, da? Hva slags svar er det egentlig du vil ha av oss?

Gjest ikke venn leger

Kanskje vedkommende ikke liker deg, da? Hva slags svar er det egentlig du vil ha av oss?

'' Kanskje vedkommende ikke liker deg, da? Hva slags svar er det egentlig du vil ha av oss?

'

Jeg lurer på om det kan skyldes noe annet enn at personen ikke liker meg. Jeg synes det er litt pussig å ikke stå på lista lenger.

Så hva er grunnen til at dere sletter kontakter?

bare nysgjerrig ...

Annonse

Gjest ikke venn lenger

I følge dem så kan grunnen være at jeg oppdaterer statusen min for ofte!

hvis jeg blir lei av å høre om noen FBvenner sine oppdateringer så trykker jeg heller på skjul-knappen. De fungerer da bare som mine kontakter og ikke de jeg vanligvis prater med.

Men folk har vel ulik praksis der vil jeg tro.

Gjest Elextra

Jeg har et par ganger oppdaget noen på lista jeg ikke kjenner, og som jeg ikke kan huske å ha lagt til. Antakelig har jeg lagt til i vanvare. De har jeg slettet.

Har ikke slettet noen jeg kjenner. Er det noen jeg ikke ønsker å lese om er det jo bare å fjerne "news feed'en" fra dem (og det har jeg gjort med flere).

Jeg har kun slettet en som jeg ikke kjenner og derfor ikke aner hvordan jeg har blitt venn med ;-) Har imidlertid blokkert et par-tre som på hver sin måte var litt for drøye i statusoppdatering.

Om jeg skal gjette hvorfor folk sletter så er det sikkert når personen gir for lite/ for mye eller er for perifer kanskje?

Annonse

Gjest lei av FB

Det er ikke enkelt dette her ser jeg. For noen er det galt å oppdatere for ofte og skrive for mye på statusen sin - og sletter deg av den grunn. Andre igjen sletter fordi man ikke gir noe lyd fra seg på sin profil.

Det er som med folk i RL. Verken total taushet eller uendelig skravling er å foretrekke.

Jeg slettet en rekke personer i forroge uke, kanskje du er en av de ;-) Jeg slettet endel yngre (12-15 åringer) venner og noen andre som jeg overhodetikke har noen som helst interesse av å dele livet mitt med.

Men hvorfor ble du da venn med dem i første omgang?

Gjest Niccolina

Men hvorfor da bli "venner" i første omgang?

Det vet bare den som la deg til. Folk har forskjellige meninger om hvem som kvalifiserer til å bli venn. Jeg ble f.eks lagt til av ei jeg snakket med i 5 min på en fest, så enten likte hun meg ekstremt godt, eller så ville hun ha en til i vennelista. Jeg satser på det siste..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...