Gjest 145 kilo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Må kjønnene være absolutt likestilte eller kan og bør vi glede oss over forskjellene?Ser på tv at program heter "Verdens sterkeste mann" og synes det er bare tåpelig.Forskjellen på en menneskaape og Homo Sapiens er jo at vi har større hjerne og bruker redskaper.Vi er i stand til å utforske de største havdyp og reise til Månen! Kvinner føder nå barn når de har passert 40 og de forlanger tilogmed at de skal få velskapte baren selv om der er 45 eller 50! Når skal vi forstå at våre kropper er av en "gammel modell" og er minst 10 000 år gammel? Når skal vi våkne av dvalen og forstå at vi hjernevasker oss selv til å tro at alle skal være like tynne? Vi mennesker varierer i tyngde fra 40 kg til 440 kg og vi må slutte å tro at det normale slutter ved 80 kg og ikke 140.Tipper at en gjennomsnitts nordmann veier rundt 90 kg og ikke 75 som vognkortet påstår. Se på Nettavisen side 2 og Jodie Marsh.Englands kanskje aller vakreste og mest sexy glamourmodell har altså ødelagt sin kropp på å bli bodybuilder og stygg etter min mening. Hun var en 32 år gammel perfekt kvinne i mine øyne og jeg tror at over 60% av norske menn er enige med meg!Hun var min drømmekvinne selv om hun skulle veie 80 eller 90 kilo,jeg ville ha elsker hvert gram! Jeg er i sorg!" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mah-jong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tolket første del av innlegget ditt som en forsvarstale for at vi alle er forskjellige og skal ha respekt for hvordan vi kan ende opp med totalt forskjelige kropper alt etter hvor gener, egne valg, livssituasjon, alder m.mere fører oss. SÅ avslutter du med å erklære at en navngitt person nå har gått fra å være pen til å være stygg, nettopp ved å ta noen egne valg om hvordan hun ville se ut? Uten å si noe om hva jeg synes om bodybuilderes kropper - så synes jeg ikke innlegget ditt helt hang på greip.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 145 kilo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tolket første del av innlegget ditt som en forsvarstale for at vi alle er forskjellige og skal ha respekt for hvordan vi kan ende opp med totalt forskjelige kropper alt etter hvor gener, egne valg, livssituasjon, alder m.mere fører oss. SÅ avslutter du med å erklære at en navngitt person nå har gått fra å være pen til å være stygg, nettopp ved å ta noen egne valg om hvordan hun ville se ut? Uten å si noe om hva jeg synes om bodybuilderes kropper - så synes jeg ikke innlegget ditt helt hang på greip.. La meg da si det på en annen måte.MÅ kvinner absolutt se ut som menn,eller kan vi elske kvinner slik de er skapt fra naturen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 La meg da si det på en annen måte.MÅ kvinner absolutt se ut som menn,eller kan vi elske kvinner slik de er skapt fra naturen? ''MÅ kvinner absolutt se ut som menn,eller kan vi elske kvinner slik de er skapt fra naturen?'' Ble du fra naturen skapt 145 kilo tung? Naturen er slikt skapt at vi kan velge enten å la kroppen forfalle eller gjøre det beste ut av den med de forutsetningene vi har. Noen trives med å være 145 kilo og noen trives med bodybilderkropp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mah-jong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 La meg da si det på en annen måte.MÅ kvinner absolutt se ut som menn,eller kan vi elske kvinner slik de er skapt fra naturen? Jeg synes kvinner kan få se ut akkurat som de vil eller kan, og likevel være Kvinner. Uansett om de har mye eller lite fett, og mye eller lite muskler. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå er det vel ikke bodybuilder-kropper de fleste kvinner etterstreber. Det er fremdeles mange å velge mellom uten akkurat det. Jeg tror ikke kvinnelige bodybuildere nødvendigvis vil se ut som menn, det er mange menn som ikke har muskler i den størrelsen. Det er en egen kroppsgreie som begge kjønn kan bli hekta på. Jeg synes ikke bodybuilderne ser tiltrekkende ut, spesielt ikke når de står innsmurt i glinsende olje for å vise seg fram. Men hver sin smak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 145 kilo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ''MÅ kvinner absolutt se ut som menn,eller kan vi elske kvinner slik de er skapt fra naturen?'' Ble du fra naturen skapt 145 kilo tung? Naturen er slikt skapt at vi kan velge enten å la kroppen forfalle eller gjøre det beste ut av den med de forutsetningene vi har. Noen trives med å være 145 kilo og noen trives med bodybilderkropp. Nå var ikke spørmålet hvordan jeg ser ut eller at jeg er 50+ kilo overvektig! Spørmålet er hvordan vi vil at våre kvinner skal se ut! http://www.side2.no/underholdning/article3244618.ece Synes ikke at dette er vakkert,men man må jo få lov til å ha andre meninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå var ikke spørmålet hvordan jeg ser ut eller at jeg er 50+ kilo overvektig! Spørmålet er hvordan vi vil at våre kvinner skal se ut! http://www.side2.no/underholdning/article3244618.ece Synes ikke at dette er vakkert,men man må jo få lov til å ha andre meninger. ''Spørmålet er hvordan vi vil at våre kvinner skal se ut!'' Tror du det finnes noe fasitsvar på dette? Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan menn skal se ut heller. Noen liker slanke menn, noen liker kraftige menn og noen liker menn på 145 kilo. Det er håp for alle og godt er det :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mah-jong Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå var ikke spørmålet hvordan jeg ser ut eller at jeg er 50+ kilo overvektig! Spørmålet er hvordan vi vil at våre kvinner skal se ut! http://www.side2.no/underholdning/article3244618.ece Synes ikke at dette er vakkert,men man må jo få lov til å ha andre meninger. Hvem er "vi" som skal ha meninger om hvordan "våre" kvinner skal se ut? DU har helt klart meninger om hvordan du mener hvordan kvinner ikke skal se ut, ihvertfall... Å lage grenser for én type utseende gavner ikke kampen for å få lov til å ha et annet type utseende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 145kg lathans Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ''Spørmålet er hvordan vi vil at våre kvinner skal se ut!'' Tror du det finnes noe fasitsvar på dette? Det finnes ikke noe fasitsvar på hvordan menn skal se ut heller. Noen liker slanke menn, noen liker kraftige menn og noen liker menn på 145 kilo. Det er håp for alle og godt er det :-) Statistisk sett vil en undersøkelse av menn mellom 18 og 68 nok gi de kvinnene med mest former flest poeng.Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil? Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag? Man må få ha lov til å ha andre meninger.Jeg har bare luftet mine.Andre kan da mene hva de vil for meg.Jeg har gitt opp slanking og klarer meg bra med medisiner.Jeg hverken røyker eller drikker,og jeg bor på landet,så jeg trenger bil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Statistisk sett vil en undersøkelse av menn mellom 18 og 68 nok gi de kvinnene med mest former flest poeng.Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil? Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag? Man må få ha lov til å ha andre meninger.Jeg har bare luftet mine.Andre kan da mene hva de vil for meg.Jeg har gitt opp slanking og klarer meg bra med medisiner.Jeg hverken røyker eller drikker,og jeg bor på landet,så jeg trenger bil. ''Statistisk sett vil en undersøkelse av menn mellom 18 og 68 nok gi de kvinnene med mest former flest poeng.Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil?'' Jeg vet ikke hva statistikken vil vise. Selv kan jeg ikke skryte på meg hverken brede hofter eller store bryster, men har fått 3 barn. Utvalget blandt menn som liker liker små bryster og smale hofter har vært stort nok for meg, så da er det ikke så nøye hva statistikken ville sagt:-) Som jeg sa, er det håp for alle. ''Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag?'' Slik er det ikke lenger i den vestlige verden. Nå har overvekten blitt så stor i enkelte land at dette har ført til diabetes og hjerteproblemer. ''Man må få ha lov til å ha andre meninger.Jeg har bare luftet mine.Andre kan da mene hva de vil for meg.Jeg har gitt opp slanking og klarer meg bra med medisiner.Jeg hverken røyker eller drikker,og jeg bor på landet,så jeg trenger bil'' Jeg synes du skal være som du ønsker, men jeg har merket meg at vekt er et tema du stadig tar opp og du er over gjennomsnittlig opptatt av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 145kg Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ''Statistisk sett vil en undersøkelse av menn mellom 18 og 68 nok gi de kvinnene med mest former flest poeng.Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil?'' Jeg vet ikke hva statistikken vil vise. Selv kan jeg ikke skryte på meg hverken brede hofter eller store bryster, men har fått 3 barn. Utvalget blandt menn som liker liker små bryster og smale hofter har vært stort nok for meg, så da er det ikke så nøye hva statistikken ville sagt:-) Som jeg sa, er det håp for alle. ''Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag?'' Slik er det ikke lenger i den vestlige verden. Nå har overvekten blitt så stor i enkelte land at dette har ført til diabetes og hjerteproblemer. ''Man må få ha lov til å ha andre meninger.Jeg har bare luftet mine.Andre kan da mene hva de vil for meg.Jeg har gitt opp slanking og klarer meg bra med medisiner.Jeg hverken røyker eller drikker,og jeg bor på landet,så jeg trenger bil'' Jeg synes du skal være som du ønsker, men jeg har merket meg at vekt er et tema du stadig tar opp og du er over gjennomsnittlig opptatt av det. Er det tallet 145 som avslørte meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det tallet 145 som avslørte meg? Hva mener du med avslørte deg? Hva er avslørt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Er det tallet 145 som avslørte meg? Mener du at jeg avslørte hvem du er? Du pleier å ha ulike nick rundt vekten, årstallet du er født i og alderen din. Temaene du tar opp og skrivestilen er også avslørende, men gjør det noe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Statistisk sett vil en undersøkelse av menn mellom 18 og 68 nok gi de kvinnene med mest former flest poeng.Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil? Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag? Man må få ha lov til å ha andre meninger.Jeg har bare luftet mine.Andre kan da mene hva de vil for meg.Jeg har gitt opp slanking og klarer meg bra med medisiner.Jeg hverken røyker eller drikker,og jeg bor på landet,så jeg trenger bil. ''Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil?'' Tror du overvurderer oss menn relativt kraftig hvis du tror vi vil ha brede hofter fordi kvinnen enklere skal føde barn. Tror også du tar feil hvis du tror de fleste menn vil ha brede hofter ("bred" er en definisjonssak), og uansett tror jeg tanken om barn er det siste som står i hodet på gjennomsnittsmannen når han snur seg etter en lekker stump på gata. Når det gjelder bryster tror jeg nok det estetiske er betydelig mer relevant enn frykten for at en fremtidig unge skal sulte ihjel fordi brystene går tomme. Synes det høres ut som om du ser på kvinnen som en rugekasse, og mer besynderlig er det at du ser ut til å tro vi menn også ser på henne som en fødemaskin og avansert ku som helst bør måles etter antall liter melk vi klarer å skvise ut av henne i fjøset. ''Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag?'' Når det lille spettlaget i stadig større grad resulterer i livsstilssykdommer som tar livet av oss før vi rekker å sulte ihjel - tvert imot spiser vi oss ihjel - er det lite relevant at våre forfedre ikke hadde verken Grandiosa eller elektrisitet. Det er uansett betydelig forskjell på "et lite spekklag" og kraftig overvekt. Her legger du til alt overmål med et bilde av en skvisa bodybuilder i konkurranseform. Allerede et par dager etter konkurransen har hun lagt på seg flere kilo fett igjen, og hun ser ikke lenger rippa ut. Det viktige er å trives med seg selv. Om det er som skrapa bodybuilder et par uker i året i forbindelse med konkurranse, eller som atskillig dvaskere 100-kilos-mann med full kontroll på fjernkontroll, øl og pizza, får bli opp til den hver og en. ''... og jeg bor på landet''. Melkeproduksjon er nok viktigere for dere på landet, ja ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ''Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil?'' Tror du overvurderer oss menn relativt kraftig hvis du tror vi vil ha brede hofter fordi kvinnen enklere skal føde barn. Tror også du tar feil hvis du tror de fleste menn vil ha brede hofter ("bred" er en definisjonssak), og uansett tror jeg tanken om barn er det siste som står i hodet på gjennomsnittsmannen når han snur seg etter en lekker stump på gata. Når det gjelder bryster tror jeg nok det estetiske er betydelig mer relevant enn frykten for at en fremtidig unge skal sulte ihjel fordi brystene går tomme. Synes det høres ut som om du ser på kvinnen som en rugekasse, og mer besynderlig er det at du ser ut til å tro vi menn også ser på henne som en fødemaskin og avansert ku som helst bør måles etter antall liter melk vi klarer å skvise ut av henne i fjøset. ''Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag?'' Når det lille spettlaget i stadig større grad resulterer i livsstilssykdommer som tar livet av oss før vi rekker å sulte ihjel - tvert imot spiser vi oss ihjel - er det lite relevant at våre forfedre ikke hadde verken Grandiosa eller elektrisitet. Det er uansett betydelig forskjell på "et lite spekklag" og kraftig overvekt. Her legger du til alt overmål med et bilde av en skvisa bodybuilder i konkurranseform. Allerede et par dager etter konkurransen har hun lagt på seg flere kilo fett igjen, og hun ser ikke lenger rippa ut. Det viktige er å trives med seg selv. Om det er som skrapa bodybuilder et par uker i året i forbindelse med konkurranse, eller som atskillig dvaskere 100-kilos-mann med full kontroll på fjernkontroll, øl og pizza, får bli opp til den hver og en. ''... og jeg bor på landet''. Melkeproduksjon er nok viktigere for dere på landet, ja ... *humrer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 ''Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil?'' Tror du overvurderer oss menn relativt kraftig hvis du tror vi vil ha brede hofter fordi kvinnen enklere skal føde barn. Tror også du tar feil hvis du tror de fleste menn vil ha brede hofter ("bred" er en definisjonssak), og uansett tror jeg tanken om barn er det siste som står i hodet på gjennomsnittsmannen når han snur seg etter en lekker stump på gata. Når det gjelder bryster tror jeg nok det estetiske er betydelig mer relevant enn frykten for at en fremtidig unge skal sulte ihjel fordi brystene går tomme. Synes det høres ut som om du ser på kvinnen som en rugekasse, og mer besynderlig er det at du ser ut til å tro vi menn også ser på henne som en fødemaskin og avansert ku som helst bør måles etter antall liter melk vi klarer å skvise ut av henne i fjøset. ''Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag?'' Når det lille spettlaget i stadig større grad resulterer i livsstilssykdommer som tar livet av oss før vi rekker å sulte ihjel - tvert imot spiser vi oss ihjel - er det lite relevant at våre forfedre ikke hadde verken Grandiosa eller elektrisitet. Det er uansett betydelig forskjell på "et lite spekklag" og kraftig overvekt. Her legger du til alt overmål med et bilde av en skvisa bodybuilder i konkurranseform. Allerede et par dager etter konkurransen har hun lagt på seg flere kilo fett igjen, og hun ser ikke lenger rippa ut. Det viktige er å trives med seg selv. Om det er som skrapa bodybuilder et par uker i året i forbindelse med konkurranse, eller som atskillig dvaskere 100-kilos-mann med full kontroll på fjernkontroll, øl og pizza, får bli opp til den hver og en. ''... og jeg bor på landet''. Melkeproduksjon er nok viktigere for dere på landet, ja ... Han snakker mye tull, men det er nå en gang slik at det er videreføring av rasen som driver oss, SDD. At menn vil ha kvinner med massivt brede hofter stemmer nok ikke, men forholdet mellom livvidden og hoftevidden er noe av det første en mann ser på - ubevisst (da dette sier noe om fruktbarhet). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Statistisk sett vil en undersøkelse av menn mellom 18 og 68 nok gi de kvinnene med mest former flest poeng.Menn liker kvinner med brede hofter slik at de lettere kan føde barn uten problemer.Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.Trodde dette var allmen-kunnskap,men jeg tar kanskje feil? Opp igjennom tidene har det vært mye hungersnød.Derfor har kun de feiteste overlevd.Kankje ikke så rart at man oppe i det kalde nord har bruk for ett lite spekklag? Man må få ha lov til å ha andre meninger.Jeg har bare luftet mine.Andre kan da mene hva de vil for meg.Jeg har gitt opp slanking og klarer meg bra med medisiner.Jeg hverken røyker eller drikker,og jeg bor på landet,så jeg trenger bil. ''Menn liker kvinner med store nok bryster så man er sikker på at barna får nok melk.'' Det er i så fall en myte og ikke "kunnskap". Kvinnebryst er stort sett fettvev, derfor finnes det ikke mange radmagre kvinner med (ekte) kjempepupper eller overvektige med flatt brystparti. Unntak finnes, men ikke så mange som blader og filmer vil ha det til. Det er ingen sammenheng mellom evnen til å produsere (et stort volum) morsmelk og bryststørrelsen en kvinne har før hun blir gravid. Brystene vokser når melken kommer - ofte ganske lenge i forveien også. Hvis kvinnen ikke får nok næring etter fødselen, kan melkeproduksjonen stoppe opp, uansett fasongen på brystene. Det spiller ingen rolle om hun får for lite mat fordi hun er fattig eller fordi hun lever på vann og salatblader for å gå fort ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Han snakker mye tull, men det er nå en gang slik at det er videreføring av rasen som driver oss, SDD. At menn vil ha kvinner med massivt brede hofter stemmer nok ikke, men forholdet mellom livvidden og hoftevidden er noe av det første en mann ser på - ubevisst (da dette sier noe om fruktbarhet). ''Han snakker mye tull, men det er nå en gang slik at det er videreføring av rasen som driver oss, SDD. At menn vil ha kvinner med massivt brede hofter stemmer nok ikke, men forholdet mellom livvidden og hoftevidden er noe av det første en mann ser på - ubevisst (da dette sier noe om fruktbarhet).'' Som leder to et åpenbart spørsmål: Hva ser lesbiske etter i en annen kvinne (det er fremdeles relativt sjeldent de får barn)? Men også: selv om "menn ser på forholdet mellom livvidden og hoftevidden" og "dette sier noe om fruktbarhet", så er dette en korrelasjon. Det er ikke (nødvendigvis) en kausalitet. Det behøver ikke være årsaken. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå var ikke spørmålet hvordan jeg ser ut eller at jeg er 50+ kilo overvektig! Spørmålet er hvordan vi vil at våre kvinner skal se ut! http://www.side2.no/underholdning/article3244618.ece Synes ikke at dette er vakkert,men man må jo få lov til å ha andre meninger. Æææææsj! Og så DE silikonpuppene! *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370731-kvinnelige-bodybildere-og-likestilling/#findComment-3238943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.