Gå til innhold

All inclusive - også strandhåndklær?

Anbefalte innlegg

Gjest Lite reisevant, men gleder seg!

Har for første gang bestilt en reise all inclusive, men lurer da veldig på dette med håndklær. For dusj og sånt på rommet er det jo håndklær, men hva med håndklær for strandbruk/ved bassenget? Noen regel på dette?

Har saumfart ymse sider om hotellet, men finner ingenting...

Fortsetter under...

Har vært på All incl. èn gang, i sommer på Gran Canaria, der måtte vi evt. betale for strandhåndklær.

Når vi drar til syden pleier jeg ta med godt brukte dusjhåndklær hjemmefra, som jeg kan legge igjen når vi drar hjem etter endt ferie.

Vi har også kjøpt oss flotte håndklær i syden, men de er av sånt stoff at samme hvor mye en tørker seg så blir en aldri tørr om du forstår :o) Men de er allikevel lekre å se på, og helt greie som strandhåndklær :o)

Gjest Melis36

Har vært på to All Inclusive-hoteller, og har fått lånt eller betalt et lite depositum på strandhåndklær. På rommene er det egne håndklær til vask og dusjing.

Tok bare med de største håndkledene fra rommet jeg,men hadde med 1 stort håndkle i kofferten i tillegg :) God tur :)

Gjest Elextra

Tok bare med de største håndkledene fra rommet jeg,men hadde med 1 stort håndkle i kofferten i tillegg :) God tur :)

Vanligvis tillater ikke hoteller at man tar med håndklene fra rommet til stranden - de ønsker vel å holde disse fri for sand og diverse smuss.

Må dog innrømme at jeg har gjort det ved et par anledninger selv ;).

Det er vel ikke uvanlig med håndkleservice til bassenget, noen ganger gratis og noen ganger en liten avgift eller depositum. Uansett kan man jo alltid få kjøpt strandhåndklær på badesteder. Det er som oftest veldig upopulært at man tar med håndklær fra rommet til stranden. (Nå har ikke jeg vært på all inclusive, men som vanlig hotellgjest.)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...