Gjest prust Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10030555 Jeg trodde politiet og andre hadde saumfart øya slik at det ikke skulle finnes noen rester igjen etter det som skjedde 22. juli. For en grusom opplevelse det må ha vært for dem! 0 Siter
Gjest Niccolina Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Å herregud. Jeg har ikke ord, stakkars mennesker. 0 Siter
Platina Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Gudbedre, så skrekkelig! Ufattelig at det går an. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 For en ubeskrivelig tilleggsbelastning for de stakkars menneskene. 0 Siter
Gjest sørgerfortsatt Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Helt forferdelig ...... Noen bekjente mistet datteren sin der, hun ble skutt inne i et av husene, hun hadde farget håret sitt, og der ble foreldrene varslet om i forkant før de dro til Utøya, at fargen hadde smittet over til gulvet, og at de ikke hadde fått den vekk ..... 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Ja, jeg så dette i dag.. helt forferdelig... Plutselig ble det bare enda mer virkelig for meg hvor jævlig dette er... Jeg kjenner selv pårørende etter Utøyatragedien... skjønner ikke hvordan de takler hverdagen.. stakkars folk, tenk å miste sønnen sin på den måten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Det står at de hadde saumfart øye fem ganger..... utrolig leit at de ikke fant akkurat dette ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.