Gjest laurena Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hei! Jeg har lenge hatt problemer med nakke - stive muskler, ledd7virvler ute av stilling osv. Er ganske bra nå. Mye av problemene mine har med spenning i kroppen å gjøre, og jeg tror derfor kanskje at det hadde vært godt for meg å trene noe , slik at musklene lettere kan slappe av etterpå. Tror jeg kan like å holde på med trimsykling med musikk. Lurer på hvordan dette vil være for nakken min? Vil jo da sitte i en litt ugunstig stilling (fremoverbøytd) med nakken. Kan det gjøre ting vodnt verre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personal Trainer Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Det kan det hvis du sidder i en meget lav stilling med styret. Start med at side mere oprejst, og prøv så gradvist at sænke det en gang i mellem. Hvis du dagen efter (eller med det samme) kan mærke at det belaster for meget, så skal du igen hæve styret. Til sidst skulle dine muskler gerne vænne sig til belastningen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 laurena. I utgangspunkt tror jeg at allsidig trening vil gjøre deg godt, også sykling. Når nakken er et problem, pleier jeg å tilrå at styret heves slik at du kan holde hodet i en mer avslappet stilling. Lykke til !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.