Gå til innhold

stenge facebook for en periode?

Anbefalte innlegg

Går det ann å stenge av facebook for en periode uten å "miste" venner eller bilder? Hvor lang tid kan gå uten at den slettes?

Har behov for å stenge siden min for en periode, men ønsker å åpne den opp igjen etterhvert.

Noen som har gjort det selv og vet hva jeg skal gjøre for å få det til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370846-stenge-facebook-for-en-periode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro om ikke det bare er å gå på innstillinger personvern og deaktiver eller noe slikt.. Gjorde det med ene ungen her en periode etter ønske, og når vi aktiverte igjen så gjorde vi ikke annet enn å logge inn på vanlig måte, så var alt som før.

FB sletter aldri noe. Ever... :0/

Gjest energía

Tro om ikke det bare er å gå på innstillinger personvern og deaktiver eller noe slikt.. Gjorde det med ene ungen her en periode etter ønske, og når vi aktiverte igjen så gjorde vi ikke annet enn å logge inn på vanlig måte, så var alt som før.

FB sletter aldri noe. Ever... :0/

Jo, etter 14 dager kan man ikke logge seg inn har jeg hørt.

Jo, etter 14 dager kan man ikke logge seg inn har jeg hørt.

Det er forskjell på deaktivering og sletting.

Ved deaktivering kan du når som helst aktivere igjen og alt er som før.

Ved sletting får du beskjed om at hvis du logger inn igjen før det har fått 14 dager vil profilen reaktiveres og alt er som før. Hvis du ikke gjør det slettes alt, og du kan ikke aktivere den igjen.

Min profil er slettet.

Annonse

Gjest energía

Det er forskjell på deaktivering og sletting.

Ved deaktivering kan du når som helst aktivere igjen og alt er som før.

Ved sletting får du beskjed om at hvis du logger inn igjen før det har fått 14 dager vil profilen reaktiveres og alt er som før. Hvis du ikke gjør det slettes alt, og du kan ikke aktivere den igjen.

Min profil er slettet.

Hvordan sletter du da?

Skal slette min snart. Har deaktivert før, men da var jeg der fremdeles noen dager etterpå. Så hørte jeg at etter 14 dager bløe det slettet, men feil det da.

Hvordan sletter du da?

Skal slette min snart. Har deaktivert før, men da var jeg der fremdeles noen dager etterpå. Så hørte jeg at etter 14 dager bløe det slettet, men feil det da.

Det er et par år siden jeg gjorde det, men husker at jeg fant en link.

Prøv dette:

http://www.runenikolaisen.com/internett/hvordan-slette-facebook-kontoen-din/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...