rose23 Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Og da tenker jeg ikke vømøl og Luxux leverpostei.... 0 Siter
Gjest Den asosiale Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Sikkert litt for sent nå, men "Billy idol" er som regel aldri feil å bruke som en del av god partymusikk! 0 Siter
Annelli Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 "Every day I´m shuffelin" er den ultimate partylåten for meg for tiden :-) Ellers finnes det noen remikser av Bee Gees slagere som alltid gjør suksess, Nigt fever og Stayin Alive. Abba. Og så er jeg generelt glad i nye sanger jeg da, J.Lo: On the floor er jo bra party, David Guetta, ring meg med hun Gabrielle (eller noe sånt), Rihanna? Sjekk spillelister til radio MP3 eller P5. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Spørs jo litt på type party og aldersgruppe, men selv blir jeg aldri for gammel til å like "god listepop" på party - gjerne en mix av nye hits og gamle slagere. Sjekk evt. VG-lista og Billboard for nye hits- og søk opp titlene på iTunes eller youtube for lytteprøve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.