Gå til innhold

Noen som bruker Epilator her?

Anbefalte innlegg

Gjest fy, så vondt.

Kjøpte meg en epilator, og tenkte jeg skulle ta hårene under armene. Jeg kjøpte derfor med meg Emla krem fra apoteket, og tok det på en time før ihht bruksanvisningen.

Vel, det virket IKKE. Holdt på å gå rett i badegulvet av smerte, og jeg fikk tatt kun noen få hår, før tortursaken ble lagt bort.

Noen av dere som bruker det som har et tips til hvordan minimere smerten før epilering?

Jeg brukte den nybegynnerdelen som skulle være skånsom, men det hjalp ikke. Hvert hårstrå som ble rykket ut gjorde meg svimmel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370860-noen-som-bruker-epilator-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt ja og det gjorde veldig vondt, men jeg barberte alt sammen likevel. Etterpå var det noen som fortalte meg at dette burde jeg ikke gjøre mere da man kan få betennelse i hårsekkene av det.

Hvis du likevel skulle ønske å fortsette med dette, kan jeg trøste deg med at det blir mindre smertefullt etterhvert.

Jeg bruker epilator, men bare på leggene. Ville aldri drømt om å bruke det under armene!!

Me også på leggene syntes jeg det var veldig vondt i starten, så mitt beste tips der er følgende: Gå til salong og få leggene vokset minst 2 ganger før du bruker epilator, helst fler.

Annonse

En venner seg til det. Kjenner bare små napp på leggene jeg. Brukt det i mange år. En periode så øvet jeg meg opp til å tåle det under armene også. Måtte bare ta det mens det var kort. Da gjorde det ikke så vondt. Og så strakk jeg huden så den ble stram etterhvert som jeg barberte. Da får ikke nappemekanismen tak i den følsomme huden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...