Gå til innhold

NAV presser meg - oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et møte hvor min fastlege og min saksbehandler hos NAV var tilstede. Det ble som jeg fryktet at jeg må begynne på den vernete bedriften igjen. Er er veldig deprimert nå, og tenker å gjøre det slutt på mandagen. Skal møte på bedriften på tirsdag.

Gjest energía
Skrevet

Gjøre det slutt???

Ikke gjør det!!!

Det er så vondt for de som er glad i deg. Prøv nå den jobben, er det så gale sett i perspektiv?

Du kan vise dem at du takler det, så kan du komme med dine ønsker.

Gjest Høstløv
Skrevet

Det er bare å møte opp og gjøre en god jobb slik beviser du at du er ansvarsbevisst og gjør deg fortjent til en jobb med selvstendig ansvar.

Alle arbeidsføre mennesker bør gjøre en innsats for å gjøre seg fortjent til å få mat og husly.

Gjest Lei av syting.
Skrevet

Ok. Da får du gjøre det vet du.

Skrevet

Brett opp ermene og tenk at "dette skal jeg klare!"

Lykke til!!

Skrevet

Vernet bedrift - det uttrykket tror jeg er på vei ut - skal du starte opp i VTA, eller er det en praksisplass/arbeidsutprøving/AB/APS?

Beklager om jeg har spurt om dette før!

Gjest Faustina
Skrevet

Jeg synes det er interessant (om enn ikke overraskende) at du konsekvent lar være å svare på spørsmål som omhandler din egen innsats oppi dette her... Du forventer og forventer at NAV skal ordne opp for deg, men hva gjør du selv?

Gjest ambrose
Skrevet

Et sted må du starte. Det er ingen skam å starte i en vernet bedrift. det er der mange må starte for å komme seg videre.

Lykke til! :-)

Skrevet

Et sted må du starte. Det er ingen skam å starte i en vernet bedrift. det er der mange må starte for å komme seg videre.

Lykke til! :-)

Takk skal du ha. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...