Gjest skiglede Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 http://www.dn.no/dnaktiv/article2240962.ece#.TpLMZCPota4.facebook 0 Siter
frosken Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Åhhhh, nå ble jeg misunnelig.... Skulle gjerne ha prøvd de løypene! 0 Siter
Gjest skiglede Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Åhhhh, nå ble jeg misunnelig.... Skulle gjerne ha prøvd de løypene! Jeg også Hvis de fortsatt ligger der helga 21-23 oktober må vi nok ta en tur å besøke svigerforeldrene mine - de bor på lillehammer. Sønnen min på 9 år gleder seg vilt til snøen - og har i grunn ventet på den lenge han. Han er aktiv i skiklubben her hjemme, så nå ser han fram mot skitrening på ski. 0 Siter
frosken Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg også Hvis de fortsatt ligger der helga 21-23 oktober må vi nok ta en tur å besøke svigerforeldrene mine - de bor på lillehammer. Sønnen min på 9 år gleder seg vilt til snøen - og har i grunn ventet på den lenge han. Han er aktiv i skiklubben her hjemme, så nå ser han fram mot skitrening på ski. Når vinteren kommer, så skulle jeg gjerne ha bodd i Lillehammer-området. Det er utrolig flotte skiforhold der. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg gleder meg også! Har dog ikke veldig "bruk for" skiføre før desember - vinteren blir antakelig lang nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.