Gå til innhold

Gruer meg til i morgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Faustina

Du har dessverre ikke peiling på hva jeg sliter med.

Jeg har kanskje ikke peiling på hva du sliter med, men jeg har peiling på hvordan NAV fungerer. Og slik du fremstiller det, møter du opp på NAV med et krav om å få det akkurat slik du selv vil... Når du får konstruktive spørsmål her inne om hva du selv kommer med av forslag og initiativ, hopper du glatt over de innleggene - noe jeg tolker som at det ikke er så mye av det fra din kant. Det er ikke bare å troppe opp på NAV og _forvente_, en må faktisk også selv gjøre en innsats.

Annonse

Hva folk tenker kan man ikke endre. Men de bør i det minste oppføre seg høflig og vennlig mot deg. Og sånn tror jeg de aller fleste mennesker er.

Det har med deg selv å gjøre også, smil og vær blid og si det er godt å komme tilbake.

Takk for et meget bra innlegg. Skal smile og være hyggelig jeg ja.

Og igjen hopper du glatt over den konstruktive innleggene, altså de som ikke er med på å surve over din tilværelse... Jeg skjønner det kan være vanskelig å bli stilt krav til...

Jeg skjønner jeg må gjøre en innsats. Det var godt å begynne å arbeide igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...