Gå til innhold

Kan han vært interessert?

Anbefalte innlegg

Gjest litt betatt

Var på vorspiel/fest i helgen. Der var også en gutt jeg kjenner litt fra før, og som jeg liker ganske godt. Jeg og han snakket og hang sammen stort sett hele kvelden. Dessverre ble jeg ganske beruset, og mener å huske at jeg fortalte han at jeg likte han godt. Jeg husker ikke helt responsen hans, noe som irriterer meg voldsomt, men jeg tenker at hadde han sagt det samme så hadde jeg nok husket det. En annen ting jeg husker vagt var at vi kom inn på samtaleemne sex, og at vi tullet og skravlet en del om det (men ikke at vi skulle ha sex.. mer på generelt basis).

I går chattet vi på facebook. Jeg takket for en hyggelig kveld, og sa at jeg samtidig var litt flau for samtalene våre i går. Han skrev så at han hadde kost seg og synes det bare var morsomt:) Så chattet vi litt om noe annet.. og han forteller at han holdt på med å montere en seng, men trengte en pause. Jeg tullet litt med at han fant det vanskelig å montere sengen og at han kanskje ikke var så handy, hvor av han skriver ”joda jeg er ganske flink med hendene;)”. Jaha skrev jeg, men det er bra! Han svarte da ”ja, vet du liker det:) ”

Jeg skjønte selvfølgelig at han siktet til samtalen vår ifra gårsdagen. Men, tolker dere dette som flørting? Jeg føler jeg overhodet ikke vet om han liker meg eller ikke, og er usikker på om han bare er hyggelig eller om han flørter. Hva tror dere utifra det jeg skriver her? (ja jeg skjønner dere ikke er tanke-lesere altså)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370944-kan-han-v%C3%A6rt-interessert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg tolker det slik at dere absolutt har flørtet, og at han har vært med på det, men at du kanskje bør ligge litt lavt om du er interessert i mer enn nettopp bare en flørt.

Ikke fordi jeg er snerpete, og jeg liker egentlig ikke spill, men tenker kanskje det er lurest ettersom det uansett ikke ble noe mer første kvelden.

Gjest litt betatt

Jeg tolker det slik at dere absolutt har flørtet, og at han har vært med på det, men at du kanskje bør ligge litt lavt om du er interessert i mer enn nettopp bare en flørt.

Ikke fordi jeg er snerpete, og jeg liker egentlig ikke spill, men tenker kanskje det er lurest ettersom det uansett ikke ble noe mer første kvelden.

Tenker du på sex første kvelden? Jeg er ikke en jente som blir med en gutt hjem første kvelden så det hadde ikke vært aktuelt. Men han ba meg heller ikke om det. Som sagt ble jeg ganske beruset så etterhvert tok jeg bare en taxi hjem. Fikk vel egentlig ikke sagt hadet til han, og derfor sendte jeg han en melding på facebook dagen etter.

Men jeg håper du har rett i at vi faktisk har flørtet. Jeg har jo gjort det fra min side, men siden lørdagen er såpass difus så er jeg litt usikker på hva han tenker. Men da han skrev det han gjorde på fb igår så synes jeg jo det var et tegn på flørting. Man ville vel ikke skrevet det til noen man ikke var det minste interessert i?

Hmm.. jaja jeg finner det nok ut etterhvert :) (skal ikke sende noe mer meldinger fra min side.. nå får det bli opp til han) :)

Gjest Elextra

Tenker du på sex første kvelden? Jeg er ikke en jente som blir med en gutt hjem første kvelden så det hadde ikke vært aktuelt. Men han ba meg heller ikke om det. Som sagt ble jeg ganske beruset så etterhvert tok jeg bare en taxi hjem. Fikk vel egentlig ikke sagt hadet til han, og derfor sendte jeg han en melding på facebook dagen etter.

Men jeg håper du har rett i at vi faktisk har flørtet. Jeg har jo gjort det fra min side, men siden lørdagen er såpass difus så er jeg litt usikker på hva han tenker. Men da han skrev det han gjorde på fb igår så synes jeg jo det var et tegn på flørting. Man ville vel ikke skrevet det til noen man ikke var det minste interessert i?

Hmm.. jaja jeg finner det nok ut etterhvert :) (skal ikke sende noe mer meldinger fra min side.. nå får det bli opp til han) :)

Jeg tenker ikke at det var noe minus at dere ikke hadde sex første kvelden. Jeg tenkte bare at ettersom du antakelig var ganske beruset, var det ikke du som bremset. Dermed får initiativet til en viss grad nå være hans. Hadde dere virkelig tatt skrittet første kvelden, og det (antakelig) var vellykket), var det mer naturlig å følge opp med flørt.

Bare noen tanker, andre tenker sikkert helt annerledes.

Gjest litt betatt

Jeg tenker ikke at det var noe minus at dere ikke hadde sex første kvelden. Jeg tenkte bare at ettersom du antakelig var ganske beruset, var det ikke du som bremset. Dermed får initiativet til en viss grad nå være hans. Hadde dere virkelig tatt skrittet første kvelden, og det (antakelig) var vellykket), var det mer naturlig å følge opp med flørt.

Bare noen tanker, andre tenker sikkert helt annerledes.

Jeg skjønner absolutt hva du mener, og jeg synes også initiativet nå bør være fra hans side. Minuset er at han er litt mer sjenert enn det jeg er, men er man keen så tar man vel kontakt.

Krysser fingre :)

Høres ut som en hyggelig flørt :-) Det er greit å roe det litt ned, dersom du føler det er mer komfortabelt, men dersom du er interessert i han synes jeg ikke du bør snurpe helt igjen og fremstå som avvisende. Det finnes faktisk menn som ikke liker kvinner som spiller "hard to get" - de liker å skjønne at hun er interessert.

Annonse

Høres ut som en hyggelig flørt :-) Det er greit å roe det litt ned, dersom du føler det er mer komfortabelt, men dersom du er interessert i han synes jeg ikke du bør snurpe helt igjen og fremstå som avvisende. Det finnes faktisk menn som ikke liker kvinner som spiller "hard to get" - de liker å skjønne at hun er interessert.

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor kvinner ikke bruker det som en utlukingsmekanisme. Jeg spiller aldri "hard to get". Om det er et problem for gutten/mannen at jeg ikke later som og at jeg er en hyggelig, hengiven person, så var det ikke noe tap for meg ;)

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor kvinner ikke bruker det som en utlukingsmekanisme. Jeg spiller aldri "hard to get". Om det er et problem for gutten/mannen at jeg ikke later som og at jeg er en hyggelig, hengiven person, så var det ikke noe tap for meg ;)

Helt enig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...