Gå til innhold

Lurer på dette...e-mail

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan du ikke, siden gmail er en gratistjeneste så må du "holde ut" med reklame til gjengjeld.

Det der stemmer nå ikke helt. Min gmail er reklamefri. Fant en oppskift et eller annet sted på nett på hvordan man kunne bli kvitt annonsene, men jeg har aldri hatt noen annonser på den gamle gmailkontoen min. Jeg opprettet en annen mer anonym gmail for et års tid siden, og der var det annonser ute til høyre. Men da jeg fulgte oppskrifta jeg fant ble jeg kvitt reklame på den kontoen også.

Annonse

Kontoinnstillinger => Personvern => Produktinformasjon => Annonsering => Stor knapp det står "Velg bort" på. Klikk denne.

Tror det var sånn jeg gjorde det, men kan ikke garantere noe da det er lenge siden jeg slo av annonseringa.

.

Takk for hjelpa... =)

Tror at dette er løsningen...men jeg fikk noe error-ting på engelsk som jeg ikke forstår noe særlig av...

Må finne ut av dette...tror jeg...

''An error occurred assigning the opt-out cookie. Possible causes include manually rejecting the opt-out cookie when it is assigned or that your web browser is configured to reject cookies automatically. Check your browser’s configuration settings, and please try again. Note: you will get this error message if your browser does not support cookies.''

.

Takk for hjelpa... =)

Tror at dette er løsningen...men jeg fikk noe error-ting på engelsk som jeg ikke forstår noe særlig av...

Må finne ut av dette...tror jeg...

''An error occurred assigning the opt-out cookie. Possible causes include manually rejecting the opt-out cookie when it is assigned or that your web browser is configured to reject cookies automatically. Check your browser’s configuration settings, and please try again. Note: you will get this error message if your browser does not support cookies.''

Ser ut til at cookies må være aktivert for at du skal få det til? Sjekk innstillingene dine for cookies.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...