Gå til innhold

Er du flink til å strikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest på vrangsiden

Jeg strikker mye, men skjønner ikke hva du mener.

Du må legge ut litt mer av oppskriften sånn at det går an å forstå.

Dette er en oppskrift på en babyape

Jeg skal legge lopp 40 masker og strikke 70 omganger.

Så etter de omgangene skal jeg strikke noen masker sammen og fullføre prosjektet. ..

Så står det strikk vrangt. Fell av m på babyapen.

Skal den pinnen med vrangt kombineres med avfelling ?Eller skal jeg først strikke en pinne vrangt, før jeg feller av?

Annonse

Jeg strikker mye, men skjønner ikke hva du mener.

Du må legge ut litt mer av oppskriften sånn at det går an å forstå.

dette er fremdeles vanskelig å forstå. Ser du av bildet (som det sikkert er) om det ser ut som det er felt av med vrange masker?

Det vanlige er jo at det står "strikk siste omgang vrangt" eller "fell av med vrange masker".

Så etter de omgangene skal jeg strikke noen masker sammen og fullføre prosjektet. ..

Skal den pinnen med vrangt kombineres med avfelling ?Eller skal jeg først strikke en pinne vrangt, før jeg feller av?

la svaret litt feil

Gjest på vrangsiden.

dette er fremdeles vanskelig å forstå. Ser du av bildet (som det sikkert er) om det ser ut som det er felt av med vrange masker?

Det vanlige er jo at det står "strikk siste omgang vrangt" eller "fell av med vrange masker".

'' Det vanlige er jo at det står "strikk siste omgang vrangt" eller "fell av med vrange masker".

''

Nei, det står ikke noe sånt her. Jeg strikker glatt strikk så da er det naturlig at siste pinnen blir vrang, men skal den også kombineres med avfelling? Det står det ingenting om.

'' Det vanlige er jo at det står "strikk siste omgang vrangt" eller "fell av med vrange masker".

''

Nei, det står ikke noe sånt her. Jeg strikker glatt strikk så da er det naturlig at siste pinnen blir vrang, men skal den også kombineres med avfelling? Det står det ingenting om.

åja, er det rettstrikk, da er det sikkert sånn at du skal felle av på den siste vrange pinnen. Vil jeg tro.

''

jeg ville strikket den siste pinnen vrangt, og så felt av på vanlig måte etterpå. Tror jeg. Det kan tolkes sånn også.

Jeg fikk en mindre pen kant, så kanskje den blir penere om jeg feller av der jeg skal strikke vrangt?

Blir den kanten så synlig da? Skal det ikke sys sammen?

Kanskje det ikke er så farlig om den ikke er så pen. Vet ikke om du får den noe penere ved å felle av vrangt.

Annonse

Gjest lurer jeg på

Spiller det noen stor rolle egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...