Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Har også vurdert

Ja. Har vært hos lege. Han river seg i håret og vil jeg skal slankeopereres. Men jeg har problemer med å spise fem ganger om dagen på Grete Rode kurs, så hvordan skal jeg klare å spise åtte ganger om dagen etter en slankeopreasjon? Dessuten er ikke en sånn opreasjon ufarlig.

Kanskje du klarer å spise flere anger om dagen for at du blir sulten og spiser lite til hvert måltid etter en slankeoperasjon. Selvfølgelig er det risiko med en vektoperasjon, men det er sannelig risiko ved å være overvektig også. Men man bør nok være motivert og ønske en operasjon selv. Har du vært inne på vektoperasjon.no`??

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Jeg synes du fortest mulig burde komme deg til legen - for en så stor vektoppgang du har hatt de tre siste årene må undersøkes og finnes ut av. Klarer ikke fastlegen din å finne ut av dette må han sende deg videre til spesialister. Men kom deg til legen raskt.

Håper du finner ut av dette

Du har uansett ikke gått opp åtte kg fett, men det er fullt mulig å gå opp en del kg dersom du har spist mye og evt. i tillegg en del salt mat.

Jeg ville gjort to ting. For det første veid meg på en annen vekt, det kan f.eks. være batteriet i vekten din som er i ferd med å ta slutt. For det andre ville jeg forsøkt å ha noen samtaler med fastlegen om vekt, kosthold, hverdagsliv mm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...