Gå til innhold

Hjelp - bildene mine!

Anbefalte innlegg

Jeg har en SE W995, kjøpt i fjor. Har lagret ganske mange bilder på den (445), og har akkurat begynt å rydde i dem, og lagre de jeg skal ha på pc'en og slette de je gikke skal ha.

MEN så i dag da jeg tok et bilde, ble plutselig alle bildene skjult. Jeg kan ikke se dem, men de ligger nok lagret. N¨år jeg kopler mobilen til pc'en er mappa for bilder tom.

Hvordan får jeg opp bildene, slik at jeg kan slette dem, og lagre dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370989-hjelp-bildene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er SE W995?

Kan de være at katalogen med bildefilene er flyttet til et annet sted?

Eller at filattributtene har blit endret slik at du har fått skjulte filer?

''Hva er SE W995?''

En Sony Ericsson mobil som heter W995.

''Kan de være at katalogen med bildefilene er flyttet til et annet sted?''

Tja - det er en mappe som heter "pictures", men når jeg klikker på den, er den helt tom....

På selve mobilen, under media, deretter bilder - så er det markert hvor mange bilder jeg har lagret, men det er bare hvite bilder der nå i stedet for vnalige bilder, klarer ikke å åpne dem....

''Eller at filattributtene har blit endret slik at du har fått skjulte filer?

''

Hva er en filatributt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370989-hjelp-bildene-mine/#findComment-3242239
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...