Gjest musikk-kunde Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har fått problemer med å overføre musikk jeg har kjøpt på itunes, fra biblioteket der og over på ipoden min... Etter siste handling der satt jeg plutselig med 2 biblioteker. Det gamle med maaaange sanger som jeg fortsatt vil ha på ipoden, og ett helt nytt med de nyeste innkjøpene. Når jeg skal prøve å synkronisere sangene over på ipoden får jeg beskjed om at jeg ikke kan synkronisere begge bibliotek med ipoden. Så enten må jeg høre på bare de gamle sangene, eller bare de nye! Dette blir for dumt! Jeg vil selvsagt høre på alle sammen. Men hvordan får jeg det til? Er det mulig å overføre et bibliotek til ett annet, slik at jeg får alle sangene i samme bibliotek?? Blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg med dette!! =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371001-musikkbibliotek-p%C3%A5-itunes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.