hidi, the scorpion Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 He's not worth it, hidi. Best ikke å svare ham. :-) Med vennlig hilsen Definitivt! Svarer ikke til vedkommende noe mer! Men følger lystelig med på h*ns nedrakking av meg;) Har tålt mer enn det i livet mitt;)))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Du henvender deg til meg igjen og igjen'' Hæ? Du eier jo ikke selvinnsikt heller. Det er det verste. Da tråden startet, hang du etter meg som en klegg. Jeg svarte kun andre og du var etter meg hver gang jeg henvende meg til andre. Jeg svarte deg ikke, men gjorde etterhvert. Du er sykelig opptatt av å få siste ord i enhver tråd og hvis du ser kommunikasjonen mellom meg og deg, så har du det siste ordet overalt. Hadde jeg vært like opptatt av å få siste ordet som deg, kunne tråden vart i ett år med meningsløs snikksnakk. Du svarer meg, jeg svarer deg. Hva så? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du svarer meg, jeg svarer deg. Hva så? Benekter du at du hevendte deg til meg flere ganger i tråden uten at jeg svarte deg? Jeg kan nesten aldri delta i slike tråder uten at du henger etter meg. Det har du fullt lov til, det er ikke det, men jeg reagerer du forsøker å snu alt på hodet. Det var en periode du var utestengt og da var det saklige tråder her inne. Det var det flere som bemerket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nord og ned. Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Definitivt! Svarer ikke til vedkommende noe mer! Men følger lystelig med på h*ns nedrakking av meg;) Har tålt mer enn det i livet mitt;)))) ''Svarer ikke til vedkommende noe mer!'' Fint, ditto. Vi avrunder det hele med din egen oppfordring: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4620512 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Benekter du at du hevendte deg til meg flere ganger i tråden uten at jeg svarte deg? Jeg kan nesten aldri delta i slike tråder uten at du henger etter meg. Det har du fullt lov til, det er ikke det, men jeg reagerer du forsøker å snu alt på hodet. Det var en periode du var utestengt og da var det saklige tråder her inne. Det var det flere som bemerket. Hva som skjedde i denne tråden fører jeg ikke liste over. Du har svart meg tusenvis av ganger de siste månedene, og det er sannsynligvis samme antall ganger jeg har svart deg. Ergo - du skrive circa like ofte til meg som jeg skriver til deg, og du har intet å klage over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Svarer ikke til vedkommende noe mer!'' Fint, ditto. Vi avrunder det hele med din egen oppfordring: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4620512 Slike utbrudd kommer fra tid til annen fra den kanten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nord og ned. Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Slike utbrudd kommer fra tid til annen fra den kanten. Yes, sjarmerende:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du også, sjarmtroll ;-p 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva som skjedde i denne tråden fører jeg ikke liste over. Du har svart meg tusenvis av ganger de siste månedene, og det er sannsynligvis samme antall ganger jeg har svart deg. Ergo - du skrive circa like ofte til meg som jeg skriver til deg, og du har intet å klage over. ''Ergo - du skrive circa like ofte til meg som jeg skriver til deg, og du har intet å klage over'' Det kan hende jeg svarte deg mer før, men nå kjenner jeg deg såpass godt og vet hvor det bærer hen, så nå forsøker jeg å diskutere med andre isteden, men det sklir jo selvfølgelig ut da, for du er jo pletten med det samme. Men også denne diskusjonen er bare tåpelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym nå i kveld tror jeg ja! Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Benekter du at du hevendte deg til meg flere ganger i tråden uten at jeg svarte deg? Jeg kan nesten aldri delta i slike tråder uten at du henger etter meg. Det har du fullt lov til, det er ikke det, men jeg reagerer du forsøker å snu alt på hodet. Det var en periode du var utestengt og da var det saklige tråder her inne. Det var det flere som bemerket. " Det var det flere som bemerket." Jepp! Det gikk jo ann å ha normale diskusjoner uten å bli pepret med frp og gud vet hva. Skriver selvsagt ikke nicket mitt for da får jeg vel besøk i hver enda tråd jeg er i. Og har fyren innsikt? Ikke tale om! Samme kverningen HELE tia, skjønner ikke hvorfor han gidder poste for han har jo sagt alt før! et uendelige repetisjonsmas! Selv om jeg ikke går inn å leser innleggene hans lenger så fyller de jo opp hele 100 nyeste og er i hver eneste diskusjon! DRITLEI! NN kan pokker meg ikke sammenlignes, han svarer eller kommer med innspill og thats it og jeg skjønner godt at han kommer med oppgulp til sør, han er jo pisslei han som jeg er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''De kan dempe seg litt begge to, men den ene er jammen frekk på en langt mer utspekulert måte.'' Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt. ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# Vel talt, morsan! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# Veldig enig med deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# Ingen er som deg, morsan, du etr bare _herlig_! Takk, for at du er deg;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# Vel talt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# Merci, Madame! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunta Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# Så nesegrust enig! Har bare vært her et par uker, men dette støtter mitt synspunkt så langt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 ''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.'' Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste. For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.) Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen. Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik. Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,. Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann. #går ned fra såpekassa# jepp, enig med morsan der oppe på kassa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snakk for deg sjæl Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Så nesegrust enig! Har bare vært her et par uker, men dette støtter mitt synspunkt så langt Bare vent til du har vært her litt lenger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 " Det var det flere som bemerket." Jepp! Det gikk jo ann å ha normale diskusjoner uten å bli pepret med frp og gud vet hva. Skriver selvsagt ikke nicket mitt for da får jeg vel besøk i hver enda tråd jeg er i. Og har fyren innsikt? Ikke tale om! Samme kverningen HELE tia, skjønner ikke hvorfor han gidder poste for han har jo sagt alt før! et uendelige repetisjonsmas! Selv om jeg ikke går inn å leser innleggene hans lenger så fyller de jo opp hele 100 nyeste og er i hver eneste diskusjon! DRITLEI! NN kan pokker meg ikke sammenlignes, han svarer eller kommer med innspill og thats it og jeg skjønner godt at han kommer med oppgulp til sør, han er jo pisslei han som jeg er. '' Samme kverningen HELE tia, skjønner ikke hvorfor han gidder poste for han har jo sagt alt før! et uendelige repetisjonsmas!'' Dette har blitt påpeket av så mange gjennom mange år nå. Kankje han tror hans meninger er ekstra viktige i forhold til mange. Muligens tror han at bare man bruker ordet "fordommer" mange nok ganger, blir det en sannhet til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371021-klage-p%C3%A5-buker/page/3/#findComment-3242250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.