Gå til innhold

Klage på buker.


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Gjest Nord og ned.

''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.''

Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste.

For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.)

Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen.

Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik.

Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,.

Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann.

#går ned fra såpekassa#

Herre min hatt! denne sære talen kunne du vel spart til neste jubileumsfest i sekta deres.

Løfte frem en oppvigler, yrkeskverulant, brannstifter og konfliktsøker uten sidesykke, og gjøre han til en mannlig utgave av Mor Teresa, blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Sør

    8

  • Louis Cyphre

    4

  • muskath

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nord og ned.

Merci, Madame!

:-)

Med vennlig hilsen

Teller bare sju disippler på jobb i dag. Noen som har forlatt sekta?

Jesus hadde jo tolv, så du får stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luffefluff

Herre min hatt! denne sære talen kunne du vel spart til neste jubileumsfest i sekta deres.

Løfte frem en oppvigler, yrkeskverulant, brannstifter og konfliktsøker uten sidesykke, og gjøre han til en mannlig utgave av Mor Teresa, blir bare for dumt.

Enig med deg. Hadde jeg rukket det hadde jeg sparket ned såpekassa hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller bare sju disippler på jobb i dag. Noen som har forlatt sekta?

Jesus hadde jo tolv, så du får stå på videre.

''Teller bare sju disippler på jobb i dag. Noen som har forlatt sekta?''

Gosj, du følger godt med! Fritidsproblemer, eller?

''Jesus hadde jo tolv, så du får stå på videre''

Halleluja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Teller bare sju disippler på jobb i dag. Noen som har forlatt sekta?''

Gosj, du følger godt med! Fritidsproblemer, eller?

''Jesus hadde jo tolv, så du får stå på videre''

Halleluja!

''Gosj, du følger godt med!''

Ikke så vedlig, telte bare de som responserer positivt på dette.

Ellers enig: Halleluja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Herre min hatt! denne sære talen kunne du vel spart til neste jubileumsfest i sekta deres.

Løfte frem en oppvigler, yrkeskverulant, brannstifter og konfliktsøker uten sidesykke, og gjøre han til en mannlig utgave av Mor Teresa, blir bare for dumt.

''Herre min hatt! denne sære talen kunne du vel spart til neste jubileumsfest i sekta deres''

Jeg tenker at om han hadde vært de svakes talsmann, hadde han ikke vært blind for at det finnes problemer i verden. Alle oppegående folk vet at de finnes bra og dårlige mennesker i alle raser og kulturer. Er man totalt blind for at det finnes større utfordringer i enkelte kulturer enn hos andre, er det heller ikke mulig å finne løsninger.

Hvordan skal problemet løses for de som må spise rotter og stekte hunder? Jo, man skal kvitte seg med fordommene sine, så er problemer løst. Dette må bankes inn til mottakeren har forstått. Bankes inn og bankes inn og vips så har alle utdannelse, hus og jobb. Det er så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tussilago1

Bare vent til du har vært her litt lenger

''Bare vent til du har vært her litt lenger''

Ja, så langt hart du "slående " argumenter :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vi har hatt denne diskusjonen utallige ganger tidligere og ser ingen hensikt i at den repeteres nok en gang.

Vennligst avslutt diskusjonen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.''

Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste.

For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.)

Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen.

Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik.

Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,.

Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann.

#går ned fra såpekassa#

''Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste.

For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.)

Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen.

Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik.

Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,.

Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann.

#går ned fra såpekassa#''

*applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Helt enig! Det er da for søren ikke Nord og ned. som ødelegger forumet her!''

Ikke enig!

''Helt enig! Det er da for søren ikke Nord og ned. som ødelegger forumet her!

Ikke enig!''

Nei, det kan man være enig i. Du kan være ganske ufin selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heller ikke vært. Jeg har svart høflig og saklig, på tross av hva som har vært skrevet av ukvemsord, og regelrett løgn.

''Det har jeg heller ikke vært. Jeg har svart høflig og saklig''

Du må være norgesmester i dårlig selvinnsikt. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jepp. Den ene skiller seg klart ut i forhold til den andre gitt.''

Jeg skjønner ikke at det går an for et presumptivt fornuftig menneske å mene det du sier her. Det må isåfall kun være basert på et ytterst overfladisk blikk på antall innlegg opå 100 nyeste.

For det skal en svært liten titt inn i innholdet i innleggene som skrives for å se at Sør har sosial samvittighet og omtanke for medmennesker. Hans mentalitet er overhodet ikke "skitt i Norge - leve Toten" (eller "skitt i romfolket - leve DOL" om du vil.)

Ja, Sør kan være utrolig irriterende til tider, og det virker noen ganger som om han er mer opptatt av å vinne slaget (som f eks få NHT til å innse at hun generaliserer) fremfor å vinne krigen.

Og det at flere av hans motdebattanter bare legger seg i skyttergrava med én gang de ser nicket Sør og er mer opptatt av å ta mannen enn å prøve å lytte til det han faktisk sier, bidrar til at trådene aldri tar slutt. Det er svært lett å føle at DOL drukner i gjentagelser, og jeg tror vi alle ønsker at det ikke var slik.

Sør har selvsagt sin del av skylda for at trådene blir så lange, "but it takes two to tango", og det er mange som ikke gir seg på pure møkka i den tråden det nå refereres til,.

Jeg synes det er trist at enkelte her på DOL oppfører seg som en okse når den ser den røde kluten, og som på refleks tenker "åh, nei ikke han der nå igjen" fremfor å prøve å tenke litt mer på hvilke meninger det tross alt er han forfekter. Han er de undertryktes talsmann, og får kjeft som om han skulle vært en illdådsmann.

#går ned fra såpekassa#

'' Han er de undertryktes talsmann''

Nuvel. Virker mest som om han er (p)sykelig opptatt av å få siste ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nord og ned.

''Herre min hatt! denne sære talen kunne du vel spart til neste jubileumsfest i sekta deres''

Jeg tenker at om han hadde vært de svakes talsmann, hadde han ikke vært blind for at det finnes problemer i verden. Alle oppegående folk vet at de finnes bra og dårlige mennesker i alle raser og kulturer. Er man totalt blind for at det finnes større utfordringer i enkelte kulturer enn hos andre, er det heller ikke mulig å finne løsninger.

Hvordan skal problemet løses for de som må spise rotter og stekte hunder? Jo, man skal kvitte seg med fordommene sine, så er problemer løst. Dette må bankes inn til mottakeren har forstått. Bankes inn og bankes inn og vips så har alle utdannelse, hus og jobb. Det er så enkelt.

''Hvordan skal problemet løses for de som må spise rotter og stekte hunder? Jo, man skal kvitte seg med fordommene sine, så er problemer løst. Dette må bankes inn til mottakeren har forstått. Bankes inn og bankes inn og vips så har alle utdannelse, hus og jobb. Det er så enkelt.''

God oppsummering av budskapet. Det er jo bare til å riste på hue av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

''Hvordan skal problemet løses for de som må spise rotter og stekte hunder? Jo, man skal kvitte seg med fordommene sine, så er problemer løst. Dette må bankes inn til mottakeren har forstått. Bankes inn og bankes inn og vips så har alle utdannelse, hus og jobb. Det er så enkelt.''

God oppsummering av budskapet. Det er jo bare til å riste på hue av.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4659899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvordan skal problemet løses for de som må spise rotter og stekte hunder? Jo, man skal kvitte seg med fordommene sine, så er problemer løst. Dette må bankes inn til mottakeren har forstått. Bankes inn og bankes inn og vips så har alle utdannelse, hus og jobb. Det er så enkelt.''

God oppsummering av budskapet. Det er jo bare til å riste på hue av.

Vel, det er vel ingen her som har sagt at det er så enkelt - men tenker man for enkelt så oppfatter man kanskje ikke mer enn dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luffefluff

Vel, det er vel ingen her som har sagt at det er så enkelt - men tenker man for enkelt så oppfatter man kanskje ikke mer enn dette ;)

Det hjelper ikke med blunketegn når man bare er kvalm i kjeften,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...