Jump to content
Sign in to follow this  
hidi, the scorpion

Klage på buker.

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest snakk for deg sjæl

Snakk for deg selv.

hidi, the scorpion

Snakk for deg selv.

Takk for støtten;)

Guest Nord og ned.

LOL, ja hva forventer du med det nivået du legger opp til?

Her er ditt åpningsinnlegg i dag:

''At du gidder å bruke krefter på en person som "Nord og ned"?

Vedkommende kommer aldri til å bli overbevist om noe som helst. Personen, har oppgitt å ta til seg nye data og/eller benektelse, har overtatt dette mennneske;) – hidi, the scorpion''

Guest Nickløsheletida

Da får de utestenge en viss annen usmakelig frekkas også som ikke gjør annet enn å ødelegge alle tråder han befinner seg i og prøver å drepe diskusjonen ved å beskylde alle for fodommer. Er så møkk lei den fyren!

muskath

Da får de utestenge en viss annen usmakelig frekkas også som ikke gjør annet enn å ødelegge alle tråder han befinner seg i og prøver å drepe diskusjonen ved å beskylde alle for fodommer. Er så møkk lei den fyren!

Å, jeg er så enig!

Annonse

Sør

Dette ble også skrevet til hidi (tror det var første svar):

''Hvem løsnet på tvangstrøya di, så du kan skrive så mye fjas? – Nord og ned.''

Sør

Det "merkelige", NHT, er at du har skrevet flere innlegg til meg enn jeg har til deg, så helt hva du maser om vet jeg ikke.

Du henvender deg til meg igjen og igjen.

Guest Nord og ned.

Dette ble også skrevet til hidi (tror det var første svar):

''Hvem løsnet på tvangstrøya di, så du kan skrive så mye fjas? – Nord og ned.''

Ja, hvem gjorde det?

Guest luffefluff

Det "merkelige", NHT, er at du har skrevet flere innlegg til meg enn jeg har til deg, så helt hva du maser om vet jeg ikke.

Du henvender deg til meg igjen og igjen.

At noen henvender seg til deg burde ikke gi deg noen som helst rett til å være smakløs og spydig.

Guest luffefluff

Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.

Sør

At noen henvender seg til deg burde ikke gi deg noen som helst rett til å være smakløs og spydig.

Det har jeg heller ikke vært. Jeg har svart høflig og saklig, på tross av hva som har vært skrevet av ukvemsord, og regelrett løgn.

Annonse

hidi, the scorpion

Her er ditt svar på en tråd jeg lagde for et av ofrene på Utøya, mannen til Mona Børseid: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4620490

''Hold kjeft!''

Tror du ikke som bør snakke om å få andre utestengt, gitt.

Det må være noe av det mest fornuftige jeg har sagt noensinne!

At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))

Guest luffefluff

Det har jeg heller ikke vært. Jeg har svart høflig og saklig, på tross av hva som har vært skrevet av ukvemsord, og regelrett løgn.

Du ser ikke deg selv og det er et problem.

Guest Nord og ned.

Det må være noe av det mest fornuftige jeg har sagt noensinne!

At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))

''At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))''

Gikk selvsagt ikke inn på meg som ikke engang gadd svare på dine affektive og med største sikkerhet, syklige utbrudd. Men som du ser av svarene på flere andre som ber deg ta deg sammen.

hidi, the scorpion

Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.

''Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.''

Har "ryddet" opp for lenge siden. Og, ja, det har vært konskvenser, har blitt utestengt.

Var det noe mer du ville vite?

Guest Nord og ned.

''Jeg har sett deg opptre usmakelig her inne opptil flere ganger uten at det har fått noen konsekvenser for deg, så det kan kanskje være greit å rydde opp hos seg selv først.''

Har "ryddet" opp for lenge siden. Og, ja, det har vært konskvenser, har blitt utestengt.

''Har "ryddet" opp for lenge siden''

Hjelper lite når du tilsynelatende er i full gang med å rote til igjen.

Guest luffefluff

Kan ikke huske at jeg stilte deg noe spm i det hele tatt jeg, så nei takk ikke noe mer jeg behøver å vite. Bare minnet deg på at du kan være relativt ufin til tider, senest i dag. Kan ikke se at du da har noen grunn til å klage på noen som helst.

hidi, the scorpion

''At det gikk innpå deg, er bare et stort pluss;))''

Gikk selvsagt ikke inn på meg som ikke engang gadd svare på dine affektive og med største sikkerhet, syklige utbrudd. Men som du ser av svarene på flere andre som ber deg ta deg sammen.

''Gikk selvsagt ikke inn på meg som ikke engang gadd svare på dine affektive og med største sikkerhet, syklige utbrudd. Men som du ser av svarene på flere andre som ber deg ta deg sammen.''

Du klarer ikke å stå alene, altså;)