Gå til innhold

Alle "gode" ting er tre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva slags unnskyldning han hoster opp på lørdag. "Regnefeil" nok en gang?

Gjest vanligvis fornuftig
Skrevet

Uff men tenk om det er sant? Skjønt jeg pleier jo aldri å tro på sånt jeg da.

Gjest ambrose
Skrevet

Lurer på hva slags unnskyldning han hoster opp på lørdag. "Regnefeil" nok en gang?

Sånn tenker jeg også ;)

Gjest ambrose
Skrevet

Ja, du sier noe der. Det er jo ingen som vet, og skulle det skje, og vi ikke har trodd på det, kan vi sitte (eller stå eller ligge) der med skjegget i postkassa..

Selv tenker jeg at klimaet har endret seg de siste årene, og hva om dette er forløpet til ett eller annet. Men 80 prosent av meg sier at dette er bare tullballeri.

Skrevet

Jeg synes han burde være litt mer presis med tidspunktet for sin dommedagsprofeti - jeg vil gjerne vite om det er noen vits å kjøpe inn til middag den dagen.

Gjest fruitcake
Skrevet

Jeg synes han burde være litt mer presis med tidspunktet for sin dommedagsprofeti - jeg vil gjerne vite om det er noen vits å kjøpe inn til middag den dagen.

Hehe! Noe sier meg at din økonomiske sans "sitter noe dypt". :P

Gjest fruitcake
Skrevet

Ja,ja... Den som lever får se ;)

Ja, det er sant. Det som er litt trist for han, er at selv om han skulle få rett, vil han aldri kunne få (varig) anerkjennelse for sin sannsigelse.

Gjest fruitcake
Skrevet

Om så skulle skje, hva så? Hvor mange utenkelige kriser må vi da ta innover oss på forskudd? Og hva slags liv vil man da sitte igjen med?

Gjest Niccolina
Skrevet

''Campings profeti er, ifølge han selv, en matematisk tolkning av Bibelen, der han har regnet ut at dommedagen vil skje 7000 år etter syndefloden, noe som ifølge Camping er i 2011''

Å, men daaa så! :-)

Gjest Niccolina
Skrevet

Om så skulle skje, hva så? Hvor mange utenkelige kriser må vi da ta innover oss på forskudd? Og hva slags liv vil man da sitte igjen med?

Det er livsfarlig å kjøre bil. Likevel gjør de fleste av oss det opptil flere ganger hver dag.

Skrevet

''Uff men tenk om det er sant?''

Her er en oversikt over tidligere dommedagsprofetier: http://www.abhota.info/end5.htm

Det er neppe noen grunn til å tro at det skal stemme denne gangen heller.

Skrevet

Og jaggu tok han ikke feil denne gangen også...

Gjest ambrose
Skrevet

Og jaggu tok han ikke feil denne gangen også...

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...