Gå til innhold

Denne sangen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns den er vakker jeg! Tror nesten ikke jeg har hørt den før, så takk for at du gjorde meg oppmerksom på den......jeg blir litt vemodig fordi den minner meg om at jeg savner noe i livet.:-)

Gjest energía
Skrevet

Jeg syns den er vakker jeg! Tror nesten ikke jeg har hørt den før, så takk for at du gjorde meg oppmerksom på den......jeg blir litt vemodig fordi den minner meg om at jeg savner noe i livet.:-)

:-)

Er vel det jeg og føler på, savn og lengsel.

Skrevet

Dette er en av de fineste sangene jeg vet om....Syns ikke dette er triste sanger, men sanger om essensen av kjærlighet mellom to mennesker....sanger som kan fylle en med lengsel...iallefall meg....-)

Skrevet

:-)

Er vel det jeg og føler på, savn og lengsel.

Ikke sant...sånn har jeg det også. Men samtidig er det også forventning og drømmer...for man vet jo aldri når kjærligheten plutselig kan dukke opp....-)

Gjest energía
Skrevet

Dette er en av de fineste sangene jeg vet om....Syns ikke dette er triste sanger, men sanger om essensen av kjærlighet mellom to mennesker....sanger som kan fylle en med lengsel...iallefall meg....-)

Meg og.

Skrevet

Jegh synes ikke den er trist, men fin. Den blir spilt en del på radio; mulig jeg har den på CD også.

Skrevet

Det er en fin sang. Elsker den. Synes ikke den er trist.

Skrevet

Den er da ikke trist?! Jeg tolker den i alle fall som at det er en som synger til kjæresten sin. :o) Om at det ikke alltid er like lett å si hvorfor man elsker den andre, men at man gjør det samme om man ikke klarer å uttrykke det med ord alltid.

Skrevet

Nydelig den også! :o) Men heller ikke den er trist da.

Gjest energía
Skrevet

Ikke sant...sånn har jeg det også. Men samtidig er det også forventning og drømmer...for man vet jo aldri når kjærligheten plutselig kan dukke opp....-)

Det var det da- finnes det virkelig?

Men er jo lov å drømme, alt begynner vel med det.

Gjest energía
Skrevet

Den er da ikke trist?! Jeg tolker den i alle fall som at det er en som synger til kjæresten sin. :o) Om at det ikke alltid er like lett å si hvorfor man elsker den andre, men at man gjør det samme om man ikke klarer å uttrykke det med ord alltid.

Er jo fin og da :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Liker den sangen veldig godt - og har aldri tenkt over at den skal være trist

Gjest fruitcake
Skrevet

Det der er da ikke trist. Det er jo ikke ordentlig trist før det er så trist at det blir morsomt.

Skrevet

Ja, denne sangen er kjempetrist - ikke for at jeg har hørt på den, men jeg så det var Hellbillies som hadde den = trist!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...