Gå til innhold

2 millioner for en leilighet uten egen dusj?

Anbefalte innlegg

En venninne har slått til på boligmarkedet. 42 kvadrat med egen WC- og med felles dusj i gangen!. Jeg tror alle leilighetene i blokka har samme løsning. Er det lukrativt ? Jeg hadde syntes det hadde vært ekkelt å skulle dele dusj med helt ukjente folk men kanskje det bare er jeg som er litt fin når det gjelder sånt? Hun sa at det kunne bli utbygninger med dusj etterhvert, men slik som planløsningen er så kan jeg ikke helt forestille meg at det skulle være plass til noen dusj der- hvis hun ikke ønsker å ta sovealkoven i bruk.

Hadde det vært en grei løsning for dere?

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenol(1)

16

• frosken

9

• candyqueen_83

8

• PieLill

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Jeg hadde fint klart å bo uten egen dusj for en periode, så lenge jeg hadde god tilgang til en dusj.

Men jeg hadde ikke kjøpt egen leilighet uten bad eller dusj, i hvertfall ikke til to millioner.

Jeg kjenner ganske godt til boligmarkedet i Oslo, og vil si at en leilighet uten bad på 42 kvm. til to millioner bør virkelig ha noe ekstra - det være seg spesielt attraktiv beliggenhet eller noe annet jeg ikke kommer på i farten.

Annonse

Jeg hadde fint klart å bo uten egen dusj for en periode, så lenge jeg hadde god tilgang til en dusj.

Men jeg hadde ikke kjøpt egen leilighet uten bad eller dusj, i hvertfall ikke til to millioner.

Jeg kjenner ganske godt til boligmarkedet i Oslo, og vil si at en leilighet uten bad på 42 kvm. til to millioner bør virkelig ha noe ekstra - det være seg spesielt attraktiv beliggenhet eller noe annet jeg ikke kommer på i farten.

Sånn bortsett fra den manglende dusjen så er det en fin leilighet med balkong. Jeg tror likevel jeg ville gått ned i standard bare for å ha min egen dusj. Jeg liker ikke å planlegge dusjing.

Nei det hadde ikke gjort meg noe. Man deler da ikke dusjen samtidig:-)

''Nei det hadde ikke gjort meg noe. Man deler da ikke dusjen samtidig:-)''

Og det er nettopp det som er problemet når jeg må ha en dusj før jeg spurter på jobb og naboen har okupert badet.

Men det mest betenkelige er verdifallet på leilighetene når markedet stagnerer eller ramler sammen.

mvh

Gjest Elextra

Sånn bortsett fra den manglende dusjen så er det en fin leilighet med balkong. Jeg tror likevel jeg ville gått ned i standard bare for å ha min egen dusj. Jeg liker ikke å planlegge dusjing.

''Jeg tror likevel jeg ville gått ned i standard bare for å ha min egen dusj. Jeg liker ikke å planlegge dusjing.''

Enig i det, med mindre en har planer om å legge inn dusj selv. For noen betyr kanskje beliggenheten mer enn det å kunne dusje akkurat når en vil.

''Jeg tror likevel jeg ville gått ned i standard bare for å ha min egen dusj. Jeg liker ikke å planlegge dusjing.''

Enig i det, med mindre en har planer om å legge inn dusj selv. For noen betyr kanskje beliggenheten mer enn det å kunne dusje akkurat når en vil.

Selv om det vil bli utbyging der så kan jeg ikke helt se hvor dusjen skulle stå , alt er jo så tettpakket fra før.

Enig i det. Felles dusj er liksom noe man er ferdig med etter studiene. :D

Gjest Elextra

Enig i det. Felles dusj er liksom noe man er ferdig med etter studiene. :D

''Felles dusj er liksom noe man er ferdig med etter studiene.''

De fleste av dagens studenter synes det er utenkelig med do, dusj og kjøkken på gangen.

Annonse

''Felles dusj er liksom noe man er ferdig med etter studiene.''

De fleste av dagens studenter synes det er utenkelig med do, dusj og kjøkken på gangen.

Er nok svært mange år siden jeg var student, så du har sikkert rett. :D

Gjest ambrose

''42 kvadrat med egen WC- og med felles dusj i gangen!. ''

''Hun sa at det kunne bli utbygninger med dusj etterhvert, men slik som planløsningen er så kan jeg ikke helt forestille meg at det skulle være plass til noen dusj der- hvis hun ikke ønsker å ta sovealkoven i bruk. ''

Og denne leiligheten har hun betalt 2 mill for?

*grøss*

Gjest ambrose

Har du lyst, har du lov.

Har du vett, lar du vær.

Prisen på slike leiligheter kommer til å synke som en stein ved nedgang i boligmarkede. Sannsynligvis blir de i en slik situasjon knapt salgbare.

mvh

''Har du lyst, har du lov. Har du vett, lar du vær.''

Godt sagt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...