Gjest Lei av overvekten. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei, jeg her en kar på 24, er 187 høy. min vekt har vært over 100kg siden jeg var 19. den lå jevnt på 125kg. sa gikk jeg ned 20kg på to måneder i februar- mars. da jeg fikk kraftig halsbettennesle og hovne mandler. fikk appåtil munnsår på den ene hovne mandelen. resulterte i 1 uke hvor jeg kokte en pose mr.lee hver dag etter jobb. eneste jeg klarte å få ned. etter dette ble jeg fortere mett etter hvert som jeg ble frisk. så jeg benyttet sjangsen til å spise mye mindre en før. spiste for 2-3 personer tideliger. falt ned på 105kg å ble liggendeder. sluttet og drikke brus og chips og sluttet og ha salt på maten. noe som er svært vanskelig da jeg blir veldig salt syk. vekten min variere fra 105-107. Nå ønsker jeg og bli penere for min frue. Jeg har begynt og trene men er usikker på hva jeg bør trene. jeg har veldig store "mannepupper" som stikker veldig mye ut, hvordan bli kvitt disse? er ikke noe flink på trenings stillinger og alt det der. Jeg ønsker meg noe få lette øvelser som dekker mest mulig. Jeg har prøvt å forstå meg på mettet å umettet og trege og raske karbohydrater.... alt det der... er gresk for meg. jeg må ha et enkelt opplegg, jeg vet ikke hva slags pålegg som er bra eller fy-fy. jeg ønsker og bli mer muskeløs for min kone og min egen del. vis noen har noe forslag til kosttilskudd under trening, kreatin eller slike ting som fungere så si gjerne fra. Noen som også vet hva jeg kan gjøre for å slippe det voldsomme salt hungeren? jeg sprekker nesten hver gang jeg går i butikken, og er nesten konstans sulten selv om jeg spiser ganske mye. spiser mye, veldig mye grønnsaker men ikke frukt. Elsker fisk og kjøtt. vill ikke begynne for så å sprekke og ende opp på samme plass. På forhånd takk for svar. hilsen en som er lei overvekten, nå skal den bort! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371267-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-penere-for-kona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Spis mindre brød, evt. gå over til Ingers lavkarbobrød, selges på Rimi og Ica i alle fall. Det er som et helt vanlig brød, men med ca. halvparten så mye karbohydrater som vanlig brød, grovt og godt. ) Spis mindre poteter / ris / pasta til middagen, du kan spise litt, men litt mindre enn før, spis heller mer grønnsaker til - i alle former. Sykling og gåturer/joggeturer er finfin mosjon, men ikke jogg på asfalt! For hjelp til å få fasong på overkroppen anbefaler jeg en tur i helsestudio for kyndig veiledning. Kjempekoselig at du vil gjøre deg fin for fruen synes jeg. ) Håper hun setter pris på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371267-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-penere-for-kona/#findComment-3245233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvilket mat-opplegg som blir å fungere best for deg, avhenger av din smak. Du har kanskje fått med deg de store diskusjonene som går på lavkalori versus lavkarbo ? siste ord er ikke sagt i den debatten, og de lærde strides. I mellomtiden får lekfolk gjøre det de tror er best for seg. Og da er en av momentene hvilken kost du egentlig kan tenke deg å leve med på lang sikt? Er du glad i poteter, ris og brød, så er neppe lavkarbo noe for deg. Er du glad i bacon, rømme og smør- så er neppe lavkalori noe for deg. Kostholdsendringen skal jo bli permanent, så det er viktig å tenke i gjennom hva en liker og ikke liker. Når det gjelder trim, så er all trim bra i forhold til ingen trim. Gåturer er supert. Leser du gjør styrketrening, hvilket også er meget bra. Økt muskelmasse gir økt forbrenning. Kanskje du kan legge opp en plan du følger mht trening? Og dette gjør du da på lik linje som husvask, matlaging osv? dvs ikke skulke unna. Eksempel på plan: mandag og torsdag: gå en time utendørs- bør bli svett. Og onsdag og lørdag: 20-30 minutters styrketrening, etter en oppvarming. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/371267-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-penere-for-kona/#findComment-3245325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.