Gå til innhold

Tror dere på astrologi?

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden så satt jeg på t-banen, da astrologen og spåmannen Henning Hai Lee Yang uoppfordret begynte å snakke med meg. Han sa at dette året kom til å bli veldig bra. Forrige år hadde ikke vært noe bra sa han (noe jeg kan skrive under på), men 2011 ville bli et fantastisk år.

Nå vet jeg jo ikke om dette gjaldt alle, eller bare meg. Det har skjedd en del positive ting i år, men hvis det skal bli skikkelig bra så er det vel ikke så lang tid igjen før det skjer?

Tror dere på sånt? Har han god statistikk for sine spådommer ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371303-tror-dere-p%C3%A5-astrologi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bare fine ting

Jeg tror egenlig ikke på asteorologi, men hvis jeg blir utsatt for det litt slik som du ble, skader det jo ikke å tro på det så lenge det er posistive ting som spås. Negative ting ignorerer jeg fullstendig. Kan godt hende 2011 fortsatt blir et toppår, det er ikke over, og det kan også hende at ting som skjer i år vil vise seg å være veldig bra for deg på sikt, selvom det ikke har skjedd noe konkret enkelthendelser som du kan se nå, som en lottogevinst. Kankje du i år har lagt grunnlaget for gode relasjoner til andre, bedret din karriære på jobben, fått bedre helse eller noe slikt som du vil se resultatene av senere? Skader ikke å tro på det i hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...