Gå til innhold

Tips ønskes: Julegaver til barn 5-18 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Norknight.

Jeg er kjempe fornøyd med varene deres. Veldig god kvalitet og grei pris. Mye for pengene, og til de som har alt. Har kjøpt til både barn og ungdommer. Rask levering og med faktura. Anbefaler denne.

scandinavianlife.no

Mye billig og bra på Clas Ohlson,Bunnpris,Europris,Nille o.s.v.

Man kan kjøpe sykkel på Biltema til bare 750 kr nå(15-18) Dataspill? Eller til xbox/playstation.Eller gavekort.Gllemmer aldri min gjerrige onkel som ga meg en sjekk på 25 kr på 80 tallet,makan! Enten en 50 lapp eller ingenting sier nå jeg.

I vår familie gir vi bare til egne barn.Barna gir til foreldrene.Og vi gir alle til besteforeldrene så lenge de lever.Min Mormor fikk "Det Beste" i mange år.

Bøker.Rubiks kube,IQ spill,slike vanskelige i bøyd tykk ståltråd man får i bokhandel til 50-100 kr.Også noen utgaver i tre.Har en slags terning man kan pussle i sammen.

Puslespill.Det finnes alt fra 100-5000 biter. Til Gutter.Plakater av biler eller popstjerner.(Lady gaga?) Til Jenter Plakater av hester,hunder eller katter.Eller et boyband?)

Ellers vet jeg ikke helt.Klær tar vel foreldrene seg av?

Akebrett eller kjelke? Det finnes kjelker både i plast og tre.

Mine er 25 og 27 så det er lenge siden.Kanskje ikke alle valg passer? Har sett noen slags gummiballer eller ansikter man kan kleme på.De er ganske groteske,men gutter elsker de. Disse passer best for gutter i 7-12 års alderen.

Finnes "slinky" enda? Den "fjærgreia" som går ned trapper.

Ellers er det vel dukker for jentene og transformers for gutta?

My little pony finnes med lang man man kan gre (tror jeg)

Og det finnes både Barbie og andre dukker.Har sett ett dukkehode med langt fint hår man kan gre.

(Kanskje jeg er ett stort barn,siden jeg elsker store leketøysbutikker)

Gjest ambrose

Mye billig og bra på Clas Ohlson,Bunnpris,Europris,Nille o.s.v.

Man kan kjøpe sykkel på Biltema til bare 750 kr nå(15-18) Dataspill? Eller til xbox/playstation.Eller gavekort.Gllemmer aldri min gjerrige onkel som ga meg en sjekk på 25 kr på 80 tallet,makan! Enten en 50 lapp eller ingenting sier nå jeg.

I vår familie gir vi bare til egne barn.Barna gir til foreldrene.Og vi gir alle til besteforeldrene så lenge de lever.Min Mormor fikk "Det Beste" i mange år.

Bøker.Rubiks kube,IQ spill,slike vanskelige i bøyd tykk ståltråd man får i bokhandel til 50-100 kr.Også noen utgaver i tre.Har en slags terning man kan pussle i sammen.

Puslespill.Det finnes alt fra 100-5000 biter. Til Gutter.Plakater av biler eller popstjerner.(Lady gaga?) Til Jenter Plakater av hester,hunder eller katter.Eller et boyband?)

Ellers vet jeg ikke helt.Klær tar vel foreldrene seg av?

Akebrett eller kjelke? Det finnes kjelker både i plast og tre.

Mine er 25 og 27 så det er lenge siden.Kanskje ikke alle valg passer? Har sett noen slags gummiballer eller ansikter man kan kleme på.De er ganske groteske,men gutter elsker de. Disse passer best for gutter i 7-12 års alderen.

Finnes "slinky" enda? Den "fjærgreia" som går ned trapper.

Ellers er det vel dukker for jentene og transformers for gutta?

My little pony finnes med lang man man kan gre (tror jeg)

Og det finnes både Barbie og andre dukker.Har sett ett dukkehode med langt fint hår man kan gre.

(Kanskje jeg er ett stort barn,siden jeg elsker store leketøysbutikker)

Det var et bra svar, legg det under trådstarters innlegg du ;o)

Annonse

Jeg vet hva mine egne barn ønsker seg siden de skriver ønskelister og forteller meg det. Så sant jeg kan innfrir jeg deres ønsker.

Når det gjelder barn jeg er tante til, har jeg og foreldrene inngått en grei avtale. Vi "bytter" bare penger (en sum vi er blitt enige om) og så kjøper vi til våre egne barn for de pengene siden det jo er foreldrene som best vet hva egne barn ønsker seg.

Jeg vet hva mine egne barn ønsker seg siden de skriver ønskelister og forteller meg det. Så sant jeg kan innfrir jeg deres ønsker.

Når det gjelder barn jeg er tante til, har jeg og foreldrene inngått en grei avtale. Vi "bytter" bare penger (en sum vi er blitt enige om) og så kjøper vi til våre egne barn for de pengene siden det jo er foreldrene som best vet hva egne barn ønsker seg.

''Vi "bytter" bare penger (en sum vi er blitt enige om) og så kjøper vi til våre egne barn for de pengene ''Høres unektelig praktisk ut, men, akk, så kjedelig da, gitt...! Å gi gaver til tantebarna burde jo ha et visst gledes-aspekt med seg...

''Vi "bytter" bare penger (en sum vi er blitt enige om) og så kjøper vi til våre egne barn for de pengene ''Høres unektelig praktisk ut, men, akk, så kjedelig da, gitt...! Å gi gaver til tantebarna burde jo ha et visst gledes-aspekt med seg...

''Høres unektelig praktisk ut, men, akk, så kjedelig da, gitt...! Å gi gaver til tantebarna burde jo ha et visst gledes-aspekt med seg...''

Enig. Jeg synes det høres stusselig ut. Dessuten har da unger ikke vondt av å få noe annet enn det som står på ønskelista. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert om min søster (eller svigerinner) hadde foreslått noe slikt.

Gjest annlovinda

Synes det er gøy å kjøpe noe jeg synes er fint til mine tantebarn jeg. Og synes det er koselig med gavene mine barn får fra sine tanter/onkler. Gøy å ikke vite alle gavene ungene får.

I tillegg gjør det ikke noe om barna får noe annet enn det som står på ønskelisten. Dessuten så spør jeg ofte mine søsken og min manns søsken om det er noe spesilt barna deres trenger eller ønsker seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...