Gå til innhold

Hva er nytt ang skattelistene og snoking?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Man må logge seg på via MinId. Et skritt i riktig retning, spør du meg. Håper det neste blir at man kan gå inn og sjekke hvem som har søkt på en. Det gleder jeg meg til! Jeg skal ringe opp hver og en personlig, så skal de få fortelle meg hvorfor de mener de trenger å vite hva jeg tjener:)

Gjest hvem har interesse av å vite hva naboen tjener?

Ok. Men får folk vite hvem som har søkt på en selv da?

Jeg håper skattelistene kun blir tilgjengelige for skatteetatens folk.

Evt. at de det snokes på får vite hvem som snoker :-D

Man må logge seg på via MinId. Et skritt i riktig retning, spør du meg. Håper det neste blir at man kan gå inn og sjekke hvem som har søkt på en. Det gleder jeg meg til! Jeg skal ringe opp hver og en personlig, så skal de få fortelle meg hvorfor de mener de trenger å vite hva jeg tjener:)

...og spørre dem om de vil ha tilsendt regnskap og kvitteringer fra siste år, samt budsjett for det neste. Så de kan godkjenne det, lissom. ;)

Gjest Shilapila

Jeg gir blaffen i om noen sjekker hva jeg tjener. Har sjekket min eksmann for å se hva jeg har gått glipp av med å bli skilt fra han;-). Tror ikke jeg er den eneste.

Annonse

Gjest working woman

Jepp, det bør avsløres hvem som har søkt på en. Trodde egentlig det var meningen.

''Håper det neste blir at man kan gå inn og sjekke hvem som har søkt på en. Det gleder jeg meg til! Jeg skal ringe opp hver og en personlig, så skal de få fortelle meg hvorfor de mener de trenger å vite hva jeg tjener:)''

Åjaaa! For en besnærende tanke!

candyqueen_83

Er du så veldig sikker på at noen gidder å søke deg opp da? ;O)

Det hadde nok satt en effektiv stopper for snokingen. Alle kan jo logge seg inn på MinId, da er man jo like langt.

''Det hadde nok satt en effektiv stopper for snokingen. Alle kan jo logge seg inn på MinId, da er man jo like langt.''

Hele poenget med offentlige skattelister ER jo at vi skal kunne snoke!! Dette for at folk skal se hvem som faktisk skatter rettferdig for fellesskapet.

Gjest working woman

''Det hadde nok satt en effektiv stopper for snokingen. Alle kan jo logge seg inn på MinId, da er man jo like langt.''

Hele poenget med offentlige skattelister ER jo at vi skal kunne snoke!! Dette for at folk skal se hvem som faktisk skatter rettferdig for fellesskapet.

Så hvorfor har de gjort det litt vanskeligere for oss nå da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...