Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shilapila

Ikke min erfaring. FJT er fæl!

Privat og personlig spiser jeg ikke ribbe o.l. på juleaften uansett. Liker ikke den maten i hele tatt og vil derfor ikke uttale meg om spesielle merker. Synes bare at ferdiglaget mat kan være like grei løsning på juleaften som andre dager for den som ønsker det.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

5

• Katt-ja

3

• Lillemus

2

• Skyer

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hulderen

Jeg har vært alene på julaften. Det var helt greit, jeg koste meg med TV, åpnet noen pakker og spiste grei mat. Jeg syntes det var helt ok, mye bedre enn å måtte varte opp svigerfamilie.

Men jeg må legge til at jeg aldri har vært noe glad i julaften, for meg er det bare noe en må gjennom.

Jeg har feiret jul alene, men det var før jeg fikk mann og barn så jeg savnet ingen. Synes det var helt herlig, jeg, så alt på TV (dengang var det bare 3 kanaler å velge i der jeg bodde), koste meg med masse godis og kan ikke huske at jeg savnet noe som helst.

Det blir selvfølgelig litt annerledes når du helst ville vært sammen med barnet ditt, men slik er det jo. Av og til må man bare ta verden som den er.

Jeg tipper det går kjempebra, jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...