Gå til innhold

Rød brødboks - hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

15

• Tvillingmamma

6

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

*he he* Men det skal vel noe til å klare å spraye på lakk jevnt og oent uten at det renner :-)

Hm. Det verste er jo at jeg har en boks rød lakk stående...

Clas Ohlson hadde jeg ikke tenkt på engang. Var da som søren at de ikke hadde den i rødt da.

Annonse

*he he* Men det skal vel noe til å klare å spraye på lakk jevnt og oent uten at det renner :-)

Jeg har lakket en gammel kjøkkenvekt med pensel og det gikk fint det, men denne boksen blir nok en hakket større utfordring i tilfelle... Lettest å kjøpe en rød tenker jeg. :o)

Jeg har lakket en gammel kjøkkenvekt med pensel og det gikk fint det, men denne boksen blir nok en hakket større utfordring i tilfelle... Lettest å kjøpe en rød tenker jeg. :o)

Ja, lakkering med pensel vil definitivt gi "penselstrøk".

Under studietiden kjpte vi en grønn metallic oppvaskmaskin for 50 kroner på loppemarked. Jeg lakkerte med Bengalakk og pensel, og det ble ikke glatt. Men 1000 ganger bedre enn grønn metallic! :-)

Moren min hadde også en grønn metallic oppvaskmaskin på 70-tallet, som hun fikk spraylakkert hos en billakkerer da kjøkkenet skulle pusses opp. Jeg ville ikke koste på min 50-kroners maskin samme behandling ;-)

Annonse

Jeg liker den. :o) Kjøkkenet mitt er definitivt ikke av typen med stålkjøleskap og fancy-smansy skap og benker. :o)

Jeg synes også den er veldig fin, men rødt hadde ikke passet inn hos meg.

Jeg vurderte noe lignende, men endtee opp med å kjøpe en emaljeboks med et trelokk som kan snus og brukes som skjærefjøl. Utrolig praktisk!

Ettersom jeg ikke har de samme antipatiene verken mot engelsk skrift eller utenlandske nettsteder, kjøpte jeg den kremfargede i linken under, dog fra annen selger:

http://www.amazon.co.uk/s/?ie=UTF8&keywords=typhoon+cream+bread+bin&tag=googhydr-21&index=garden&hvadid=7105903326&ref=pd_sl_9rtf5aj4ix_b

Jeg synes også den er veldig fin, men rødt hadde ikke passet inn hos meg.

Jeg vurderte noe lignende, men endtee opp med å kjøpe en emaljeboks med et trelokk som kan snus og brukes som skjærefjøl. Utrolig praktisk!

Ettersom jeg ikke har de samme antipatiene verken mot engelsk skrift eller utenlandske nettsteder, kjøpte jeg den kremfargede i linken under, dog fra annen selger:

http://www.amazon.co.uk/s/?ie=UTF8&keywords=typhoon+cream+bread+bin&tag=googhydr-21&index=garden&hvadid=7105903326&ref=pd_sl_9rtf5aj4ix_b

Var litt kult med den skjærefjøla til lokk da. :o)

Men så kjøp den da, hvis du liker den.

Syns faktisk ikke prisen var så avskrekkende jeg.

:-)

Skal innom et par butikker til og titte først. :o) Regner med jeg får for den om jeg ikke finner noe annet ganske snart. *kjenner seg selv*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...