Gå til innhold

Rød brødboks - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Denne ligner, men har bedre design enn den du linket til: http://www.amazon.co.uk/Wesco-Grandy-Powder-Coated-Steel/dp/B00083HPIO/ref=sr_1_54?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1319477045&sr=1-54

Dog vet jeg ikke hvor du får tak i den, og billig er den neppe! ;)

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

21

• morsan

15

• Tvillingmamma

6

• candyqueen_83

6

Mest aktive i denne tråden

Denne ligner, men har bedre design enn den du linket til: http://www.amazon.co.uk/Wesco-Grandy-Powder-Coated-Steel/dp/B00083HPIO/ref=sr_1_54?s=kitchen&ie=UTF8&qid=1319477045&sr=1-54

Dog vet jeg ikke hvor du får tak i den, og billig er den neppe! ;)

Ettersom den koster over 700,- nkr i England tør jeg ikke engang tenke på hva den ville koste over disk i Norge... Men stilig var den!

''Jeg kjøpte meg nylig en boks til vaskepulver. Den kostet 249,- Fremdeles må jeg snakke i fistel når jeg sier prisen, men jeg fant ut at jeg fortjente det.''

*knegg* Det var jo også noe å bry seg om!

Men skjønner hva du mener likevel, jeg kan også noen ganger bruke penger på ting som er komplett uforståelig for andre.

''*knegg* Det var jo også noe å bry seg om! ''

Enig, men det er ikke alltid antall kroner det kommer an på, men hva det er man har kjøpt for de kronene.

Jeg kom over en hårspenne som jeg bare _måtte_ ha, til tross for at den kostet 450 kroner! Det er jo ikke voldsomt mye penger å bruke i og for seg, men veldig råflott å bruke det på en hårspenne, da. :-)

Enig, men det er ikke alltid antall kroner det kommer an på, men hva det er man har kjøpt for de kronene.

Jeg kom over en hårspenne som jeg bare _måtte_ ha, til tross for at den kostet 450 kroner! Det er jo ikke voldsomt mye penger å bruke i og for seg, men veldig råflott å bruke det på en hårspenne, da. :-)

''Jeg kom over en hårspenne som jeg bare _måtte_ ha, til tross for at den kostet 450 kroner!''

450,- for en hårspenne?! *store, stirrende øyne* Wow. Den må sannelig ha vært råflott!

''Jeg kom over en hårspenne som jeg bare _måtte_ ha, til tross for at den kostet 450 kroner!''

450,- for en hårspenne?! *store, stirrende øyne* Wow. Den må sannelig ha vært råflott!

Ja, den er veldig fin, synes jeg :-) Veldig stor, da, slik at jeg kan sette opp håret med den (stor klips, stor pynt).

Annonse

åhhh, bare kjenner at de kunne jeg ønske meg!! Vi skal bygge nytt bad nede, og jeg ønsker vaskemaskin der også, slippe all flyinga i trapper til vaskerommet oppe. Er det plass til sånn vanlig pose med vaskepulver, tenker på størrelsen? Vi kjøper vaskepulver i store bokser i Sverige, så jeg øser over i de boksene jeg har nå, men trenger jo ett sett til da, siden det blir to vaskemaskiner i huset.

Jeg bruker Blenda Sensitive i pappbokser. Jeg hadde 3 bokser stående da jeg kjøpte denne boksen, og når de 3 var fylt opp, så var boksen ca halvfull. Vil tro du absolutt får plass til en stor boks vaskepulver i den, ja :)

candyqueen_83

åhhh, bare kjenner at de kunne jeg ønske meg!! Vi skal bygge nytt bad nede, og jeg ønsker vaskemaskin der også, slippe all flyinga i trapper til vaskerommet oppe. Er det plass til sånn vanlig pose med vaskepulver, tenker på størrelsen? Vi kjøper vaskepulver i store bokser i Sverige, så jeg øser over i de boksene jeg har nå, men trenger jo ett sett til da, siden det blir to vaskemaskiner i huset.

http://kremmerhuset.no/tingogsant/bad

Kremmerhuset har denne typen, litt billigere ;O) Jeg har sett en annen type også, men husker selvfølgelig ikke hvor.

Gjest Elextra

''Jeg kom over en hårspenne som jeg bare _måtte_ ha, til tross for at den kostet 450 kroner! Det er jo ikke voldsomt mye penger å bruke i og for seg, men veldig råflott å bruke det på en hårspenne, da. :-)''

Mener å huske at jeg i et eller annet slags anfall betalte nærmere 500 for en nøkkelring....

Høres jo direkte latterlig ut, men jeg har gledet meg over den daglig i minst fem år :-). Skal ikke si den redder dagen, men... ;).

''Jeg kom over en hårspenne som jeg bare _måtte_ ha, til tross for at den kostet 450 kroner! Det er jo ikke voldsomt mye penger å bruke i og for seg, men veldig råflott å bruke det på en hårspenne, da. :-)''

Mener å huske at jeg i et eller annet slags anfall betalte nærmere 500 for en nøkkelring....

Høres jo direkte latterlig ut, men jeg har gledet meg over den daglig i minst fem år :-). Skal ikke si den redder dagen, men... ;).

''Høres jo direkte latterlig ut, men jeg har gledet meg over den daglig i minst fem år :-). Skal ikke si den redder dagen, men... ;).''

Man skal ikke kimse av de små gleder! :-) (Som selvsagt langtfra behøver å være dyre)

Annonse

Tvillingmamma

Jeg bruker Blenda Sensitive i pappbokser. Jeg hadde 3 bokser stående da jeg kjøpte denne boksen, og når de 3 var fylt opp, så var boksen ca halvfull. Vil tro du absolutt får plass til en stor boks vaskepulver i den, ja :)

fint, og skulle du få til en link eller noe, blir jeg glad :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...