Gå til innhold

Har du elektrisk tannbørste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bra å høre. Hvor mye kostet din?

Det er en stund siden jeg kjøpte børsten, men jeg tipper et sted mellom 3-500 kr.

Etter dette har jeg jevnlig skiftet selve børstedelen. Disse fåes kjøpt i dagligvarebutikker.

Jeg ville klart gått for et kjent merke.

Håper at du vil like den like godt som jeg har gjort.

Annonse

Ja jeg har brukt det i mange år.

Før jeg begynte med elektrisk tannbørste fikk jeg hvert år høre av tannlegen at jeg måtte bli nøyere med renholdet (hrmpf..;-)

Første gang jeg var hos tannlegen etter å ha brukt elektrisk tannbørste det siste halvåret, sa han - ordrett: "Her var det rent og fint".

Bruker den manuelle en gang i blant på ferieturer o.l, og synes ikke det blir det samme.

Ja jeg har brukt det i mange år.

Før jeg begynte med elektrisk tannbørste fikk jeg hvert år høre av tannlegen at jeg måtte bli nøyere med renholdet (hrmpf..;-)

Første gang jeg var hos tannlegen etter å ha brukt elektrisk tannbørste det siste halvåret, sa han - ordrett: "Her var det rent og fint".

Bruker den manuelle en gang i blant på ferieturer o.l, og synes ikke det blir det samme.

Ah ja, jeg får vel kjøpe nye da. *Notere på utgiftslista*

Jeg kjøper alltid den billigste jeg finner. Man kan være heldig å finne Braun til 150-200 kr.

''Jeg kjøper alltid den billigste jeg finner. Man kan være heldig å finne Braun til 150-200 kr''

Har du tenkt over at om du kjøpte en litt dyrere tannkost så ville du kanskje ikke behøvd å bytte ut tannkostene så ofte?

Jeg har hatt min Braun tannkost til 800 kr i snart ti år nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...