bibben Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det synes i alle fall jeg. Min tannlege er også positiv til at jeg bruker elektrisk tannbørste som da i tillegg masserer tannkjøttet. 0 Siter
Gjest Yui Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, det synes i alle fall jeg. Min tannlege er også positiv til at jeg bruker elektrisk tannbørste som da i tillegg masserer tannkjøttet. Bra å høre. Hvor mye kostet din? 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Bra å høre. Hvor mye kostet din? Jeg kjøper alltid den billigste jeg finner. Man kan være heldig å finne Braun til 150-200 kr. 0 Siter
bibben Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Bra å høre. Hvor mye kostet din? Det er en stund siden jeg kjøpte børsten, men jeg tipper et sted mellom 3-500 kr. Etter dette har jeg jevnlig skiftet selve børstedelen. Disse fåes kjøpt i dagligvarebutikker. Jeg ville klart gått for et kjent merke. Håper at du vil like den like godt som jeg har gjort. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Ja, og jeg mener absolutt den pusser bedre. Har en flere år gammel Braun, som jeg er godt fornøyd med. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 Ja jeg har brukt det i mange år. Før jeg begynte med elektrisk tannbørste fikk jeg hvert år høre av tannlegen at jeg måtte bli nøyere med renholdet (hrmpf..;-) Første gang jeg var hos tannlegen etter å ha brukt elektrisk tannbørste det siste halvåret, sa han - ordrett: "Her var det rent og fint". Bruker den manuelle en gang i blant på ferieturer o.l, og synes ikke det blir det samme. 0 Siter
Helmi Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Ikke tvil: elektrisk tannbørste er mest effektiv. Hadde en liten pause, og brukte vanlig tannbørste. Kjøpte akkurat ny elektrisk, og kan kjenne hvor mye renere tannoverflaten er nå etter tannpuss. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg kan ikke bruke elektrisk tannbørste, den sliter for hardt på emaljen på tennene. Veldig vanlig problem sier min tannlege, så vær litt obs på det. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Ja jeg har brukt det i mange år. Før jeg begynte med elektrisk tannbørste fikk jeg hvert år høre av tannlegen at jeg måtte bli nøyere med renholdet (hrmpf..;-) Første gang jeg var hos tannlegen etter å ha brukt elektrisk tannbørste det siste halvåret, sa han - ordrett: "Her var det rent og fint". Bruker den manuelle en gang i blant på ferieturer o.l, og synes ikke det blir det samme. Ah ja, jeg får vel kjøpe nye da. *Notere på utgiftslista* 0 Siter
Gjest Niccolina Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Ja, jeg har. Og det blir renere fortere, for å si det på den måten. Tennene blir helt glatte på kortere tid. 0 Siter
Franzeska Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg kjøper alltid den billigste jeg finner. Man kan være heldig å finne Braun til 150-200 kr. ''Jeg kjøper alltid den billigste jeg finner. Man kan være heldig å finne Braun til 150-200 kr'' Har du tenkt over at om du kjøpte en litt dyrere tannkost så ville du kanskje ikke behøvd å bytte ut tannkostene så ofte? Jeg har hatt min Braun tannkost til 800 kr i snart ti år nå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.