Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter flere positive uker, så må jeg innrømme at vekta ikke lenger går nedover. Har faktisk gått opp igjen, bortimot en kilo i forhold til bunnvekta for 2-3 uker siden.

Veier nå 68,5 kilo :-( Har riktignok hatt mensen denne uka, men vet ikke helt om jeg kan skylde på den.

Har siste intensive uke med prosjektet mitt nå kommende uke - deretter blir det bare litt fysisk jobbing enkeltdager før jeg igjen inntrer kontorstolen på fulltid - og dermed mindre fysisk aktivitet....

Vel - jeg har blitt strammere, ryggen har vært veldig god i høst, og jeg har kommet inn i bukser som har vært for stramme de siste par årene. Men jeg er litt redd for at jeg kommer til å øke på i vekt igjen nå når jeg blir mer stillesittende igjen...

Får komme i gang igjen med kveldsturer med venninna mi - vi var superflinke i vinter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371386-uten-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortvil ikke.. det er ofte sånn at man går ned de første ukene, før det stopper litt opp for kroppen vender seg til inntaket og aktiviteten.. Men det vil snu! :o) Bare å fortsette med det du gjør, men er nok lurt å trene litt i tillegg ja.. Hva med å legge til staver på turen? Eller kjøpe sånn vekter til å ha rundt anklene under hele turen? Gjør det litt tyngre :) For å få igang forbrenninga så er det å trene de største musklene før kondisjon trikset ;) Har du 15 min til å trene lår foran og bak, mage og rygg før du går tur er mye gjort.

Synes du var flink som spiste et halvt eple i stedet for vin.. der sliter jeg litt.. Hehe.. kunne gjerne dele en vin med mannen en tirsdag - men ikke gjort det nå.. nå er det kun fredag eller lørdag.. Og da skal jeg ha gått lang tur så svetten renner og beina svir, eller vært på trening først. Da kan jeg kose meg med vin med god samvittighet. :) I morgen skal jeg i 30 årslag, så skeier ut med pizza og vin, men da blir det ingen snakcs eller godis resten av helgen.. Kun EN dag jeg kan skeie litt ut på, og jeg begrenser meg på den dagen også. Tar to pizzastykker i stedet for tre eller fire som jeg vanligvis ville gjort. Stå på! :)

Skal veie meg i morgen, og er spent.. tror ikke jeg har gått ned, men merker håndtaka har krympa litt. Startvekt var 66,8 kg. Målet er 57-58 kg. Så har et stykke igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371386-uten-en-tr%C3%A5d/#findComment-3248160
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...