Gå til innhold

Små problemer blir store

Anbefalte innlegg

Gjest skjerpermeg

Når man ikke har så store problemer i livet så kan bittsmå kriser ses på som digre greier, rett og slett fordi man ikke får satt det i perspektiv. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg må slutte å grave meg ned pga småting. Jeg sier til meg selv: skjerp deg! Tenk hva slags problemer mange andre må stri med!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371393-sm%C3%A5-problemer-blir-store/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

En utfordring vil alltid stå i relativt forhold til de andre utfordringene man har på det tidspunktet.

Den første kjærlighetssorgen til en trettenåring oppleves som verdens undergang, selv om vi som er tre ganger så gamle vet at det ikke er det.

Å ha omgangssyke er den verste sykdommen, men ikke om man sammenligner med kreft - osv...

Man får lov til å kjenne på utfordringene sine selv om andre kanskje har større utfordringer, men det kan være lurt å unngå og proklamere enhver utfordring som verdens største :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...