Gå til innhold

Lønn og ansiennitet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Persille1365381127

Det er bare relevant erfaring som teller. Det at man har egne barn teller f.eks ikke som relevant erfaring i barnehage. Om det gjør det som helsefagarbeider vet jeg ikke.

Arbeid innenfor helsesektoren kan telle, men ikke om du har jobbet på Posten f.eks.

Gjest kommunen

Hvis det er sånn så starter jeg ganske lavt. Æsj..

Jeg får 6 år ansiennitet for å ha barn da...

Hvis du skal jobbe i komunen tar de hensyn til all aniennitet i kommune (og stat?) uavhengig av om den er relevant eller ikke. Ansiennitet fra private bedrifter må være relevant. Så om du har jobbet femten år som kommunal søppeltømmer så har du 15 års ansiennitet om du nå skal være kommunal helsefagarbeider. (Men hvis du har jobbet som privat søppeltømmer får du ingenting)

• 3 uker senere...
Gjest tenketenke

Hvis du skal jobbe i komunen tar de hensyn til all aniennitet i kommune (og stat?) uavhengig av om den er relevant eller ikke. Ansiennitet fra private bedrifter må være relevant. Så om du har jobbet femten år som kommunal søppeltømmer så har du 15 års ansiennitet om du nå skal være kommunal helsefagarbeider. (Men hvis du har jobbet som privat søppeltømmer får du ingenting)

He he, dokker tar feil.

De tar hensyn til all min ansiennitet. Dvs at jeg får topp lønn som assistent, 313000,- brutto årslønn + tillegg for helg å kveld.

Jeg e super duper fornøyd å går på jobben med et stort smiiiiil.

Annonse

Gjest kommunen

He he, dokker tar feil.

De tar hensyn til all min ansiennitet. Dvs at jeg får topp lønn som assistent, 313000,- brutto årslønn + tillegg for helg å kveld.

Jeg e super duper fornøyd å går på jobben med et stort smiiiiil.

Noen er snille. Hvis det er jobb i kommunen er de ikke pålagt å godkjenne privat praksis som ikke er relevant for jobben. Men det er jo veldig fint for deg at de gjør det. Som sagt, noen er snille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...