Gå til innhold

Linser på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vanligvis pleier jeg å kjøpe mine månedslinser hos Specsavers.

Er det noen som har tips til rimelige nettsider jeg kan bestille linser på

Takk på forhånd

Fortsetter under...

Skrevet

Takk

Da er faktisk linsene jeg bruker billigere på Specsavers, så da kan jeg like gjerne kjøpe der.

Takk for svar :)

Ja, men du burde legge inn bokmerke på siden, for de kjører av og til knalltilbud - vi har aldri betalt mer enn på Specsavers når vi har kjøpt der :)

Skrevet

Ja, men du burde legge inn bokmerke på siden, for de kjører av og til knalltilbud - vi har aldri betalt mer enn på Specsavers når vi har kjøpt der :)

Takk. Da har jeg gjort det. Da skal jeg holde meg oppdatert på siden.

Tusen takk for svar

Gjest sussi2004
Skrevet

Hei

Jeg bestiller hos LensOn og der er det rask levering. Absolutt å anbefale

Annonse

Skrevet

Hei

Jeg bestiller hos LensOn og der er det rask levering. Absolutt å anbefale

Takk for svar - men ser at linsene jeg bruker er dyrere der enn på Specsavers. Og da kan jeg like gjerne bestille der og stikke innom og hente de

Takk for svar

Skrevet

Takk

Da er faktisk linsene jeg bruker billigere på Specsavers, så da kan jeg like gjerne kjøpe der.

Takk for svar :)

Oj, er det billigere i butikk enn hos shopping4net - det var da utrolig? Har aldri sett det billigere enn der - du er sikker på at det er for samme antall?

Skrevet

Oj, er det billigere i butikk enn hos shopping4net - det var da utrolig? Har aldri sett det billigere enn der - du er sikker på at det er for samme antall?

På nettet er det 6 stk i pakka - i butikken er det 3 stk. For 2 pakker i butikken er det ørlite grann rimeligere enn på nettet her - og i tillegg kommer frakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...