Gå til innhold

Rehabilitering av sikringsskap - priser

Anbefalte innlegg

Har et ganske gammelt sikringskap som nok kan trenge en oppfriskning :-O

Er det noen elektrikere her eller noen med erfaringer på hva slikt koster?

Feks hva koster det feks sånn ca å øke kursen (flere amper?) i en strømkrets? Og hva koster det å få byttet ut sikringene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371421-rehabilitering-av-sikringsskap-priser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Feks hva koster det feks sånn ca å øke kursen (flere amper?) i en strømkrets?''

Det kan bli dyrt, da det må legges nye ledninger fra sikringsskapet og rundt i huset.

'' Og hva koster det å få byttet ut sikringene?''

Varierer veldig, men regn i hvertfall med (minst) 8-10.000. Og det er altså bare rehabilitering av selve sikringsskapet.

I borettslaget mitt har vi fått tilbud om å skifte ut de gamle sikringene med nye automatsikringer til en pris på ca. 7000,- pr. skap. Min kjære som er elektroingeniør mener at det har svært lite for seg så lenge jeg fremdeles har det originale 40 år gamle ledningsopplegget inne i leiligheten og siden det er skjult-opplegg så har jeg jo det...

''Feks hva koster det feks sånn ca å øke kursen (flere amper?) i en strømkrets?''

Det kan bli dyrt, da det må legges nye ledninger fra sikringsskapet og rundt i huset.

'' Og hva koster det å få byttet ut sikringene?''

Varierer veldig, men regn i hvertfall med (minst) 8-10.000. Og det er altså bare rehabilitering av selve sikringsskapet.

''Det kan bli dyrt, da det må legges nye ledninger fra sikringsskapet og rundt i huset.''

Ja, kan tenke med det blir dyrt...Hvor mange tusen snakker vi tror du?

Annonse

''Det kan bli dyrt, da det må legges nye ledninger fra sikringsskapet og rundt i huset.''

Ja, kan tenke med det blir dyrt...Hvor mange tusen snakker vi tror du?

Umulig å si sikkert. Vil anta det lett kan komme opp i en 5-sifret beløp pr kurs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...