Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du får ha lykke til. Og så får du psyke deg opp. Husk at NAV er en serviceinstitusjon, og vinklinga er hva kan NAV gjøre for deg! Og om de ikke kan gjøre noe for deg i den fasen av livet du er nå, så får du bruke fastlegen som din advokat.

Men bare så det også er sagt: NAV kan faktisk være til utrolig hjelp om man er litt konstruktiv og målretta selv. Så om du ser noen vei de kan hjelpe deg videre, så kan NAV være til super hjelp og støtte.

Fikk akkurat telefon fra legen om at hun har snakket med dem og blir med på møtet. *Lettelse*

Ja jeg er klar over at NAV har mange muligheter, men jeg har også erfaring av at de kun er interessert i å få hver enkelt fortest mulig ut av statistikken, billigst mulig og med minst mulig jobb. Dessuten sloss NAV med et arbeidsliv som ikke er inkluderende og som ikke ønsker individer med "mangler" av noe slag. På den ene siden skal de oppfylle myndighetenes krav om å få ned antall folk på trygd, og på den andre siden skal de utføre det omtrent som Harry Potter... Følgelig blir sånne som jeg "ansiktsløse" og får behandling deretter.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...