Gå til innhold

Jeg ønsker meg…

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest håpefullfremdeles

''…en mann – som tar meg med storm og gjør livet til en lek og en dans på roser''

Spørs om du har litt høye krav..

Det er jo lov å drømme, men enklere å få oppfyllt drømmen om du justerer litt på kravene :-)

Tror du misforstår. Dette er ikke noe krav. Men et ønske. Hvem ville vel ikke ønske det??

Gjest dukketoppdajeghaddegittopphåpet

''…en mann – som tar meg med storm og gjør livet til en lek og en dans på roser''

Det er jo lov å drømme, men enklere å få oppfyllt drømmen om du justerer litt på kravene :-)

''Det er jo lov å drømme, men enklere å få oppfyllt drømmen om du justerer litt på kravene :-)

'''

Ikke sant, Jeg drømte om prinsen på den hvite hesten, men det viste seg at prinsen var en helt vanlig mann i en grå Nissan. Og som var perfekt for meg!!

Annonse

Gjest ambrose

''Spørs om du har litt høye krav..

Det er jo lov å drømme, men enklere å få oppfyllt drømmen om du justerer litt på kravene :-)''

Tenkte jeg også, men ser at det ikke er noe krav... ;-)

Gjest Elextra

''Det er jo lov å drømme, men enklere å få oppfyllt drømmen om du justerer litt på kravene :-)

'''

Ikke sant, Jeg drømte om prinsen på den hvite hesten, men det viste seg at prinsen var en helt vanlig mann i en grå Nissan. Og som var perfekt for meg!!

''Jeg drømte om prinsen på den hvite hesten, men det viste seg at prinsen var en helt vanlig mann i en grå Nissan. Og som var perfekt for meg'''

Hehe, herlig.

Annonse

Gjest Elextra

''…en mann – som tar meg med storm og gjør livet til en lek og en dans på roser – fordi jeg elsker han og han elsker meg tilbake!''

Noe urealistiske forventninger til et forhold kanskje. Om du skal få et godt liv bør ikke dette ene og alene henge på en mann - det bør du fikse selv. Så skal du se du kanskje finner kjærligheten attpå :-).

Ironi var det jeg mistenkte ;o)

Til dere som mistenker meg for ironi og sarkasme, skal jeg fortelle en sann historie:

En redaktør i en lokalavis hadde tre sønner i tenårene. Disse kom stadig innom redaksjonen for å få påfyll av røde og blå lapper. Redaktøren ble godlynt mobbet for denne stadige utdeling av penger til sine sønner. En lunchpause syntes han det ble nok av mobbingen. Han slo i bordet og sa høyt og tydelig: "Jeg har da for f..n ikke fått barn for å være jævlige med dem!".

Mange burde undre seg noe mer over hvilke motiver de har for å skaffe seg en partner.

Om en først og fremst ønsker en enklere hverdag, finnes det både oppvaskmaskiner, massører, snøfresere og dekkhotell.

'''

''Ikke sant, Jeg drømte om prinsen på den hvite hesten, men det viste seg at prinsen var en helt vanlig mann i en grå Nissan. Og som var perfekt for meg!!''

Min kom faktisk på en svart hingst! ;o) Helt sant! :o) Ikke akkurat da jeg møtte ham da, da var det en grønn audi, men han hadde en svart hingst. :o)

Gjest ambrose

Til dere som mistenker meg for ironi og sarkasme, skal jeg fortelle en sann historie:

En redaktør i en lokalavis hadde tre sønner i tenårene. Disse kom stadig innom redaksjonen for å få påfyll av røde og blå lapper. Redaktøren ble godlynt mobbet for denne stadige utdeling av penger til sine sønner. En lunchpause syntes han det ble nok av mobbingen. Han slo i bordet og sa høyt og tydelig: "Jeg har da for f..n ikke fått barn for å være jævlige med dem!".

Mange burde undre seg noe mer over hvilke motiver de har for å skaffe seg en partner.

Om en først og fremst ønsker en enklere hverdag, finnes det både oppvaskmaskiner, massører, snøfresere og dekkhotell.

Usikker på hva du mener - tenker du på det at et slikt samliv er fullt mulig å få til om man går inn for å både gi og ta (eller noe sånt)?

I så fall misfosrto jeg for min del trådstarter.

Gjest ambrose

Usikker på hva du mener - tenker du på det at et slikt samliv er fullt mulig å få til om man går inn for å både gi og ta (eller noe sånt)?

I så fall misfosrto jeg for min del trådstarter.

At begge parter forventer at det er slik, blir vel mer riktig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...