Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du lagt merke til hvor mange idrettsfolk som skader seg?

Hvorfor skal man gidde å løpe rundt som en gal,for å bli påkjørt av en buss etter 50 år med løping? Det er bortkasta trening det!

Fatter ikke at man kan få seg til å si at man få hjerteinfarkt av å sitte stille? Jeg som trodde at hjertet måtte belastes først?

Det hender at jeg blir svimmel og må ta det med ro,de kan jo bare det bety at kroppen ikke tåler den anstrengelsen?

Virker ikke helt som om alle idrettsfolk er like glupe.

Fatter liksom ikke maset med å trene hele livet for å sitte alene på gamlehjemmet som 100 åring? Alle vennene dine er døde og dine barn på 80 er like dårlige som deg!

Vil heller ta det med ro og bli 60 eller 70 år.Det finnes jo så fine mediisiner nå til dags.

Det handler ikke nødvenigivs om å leve lengst, men å ha et bra liv mens man lever. Og jeg tror man vil ha det bedre dersom man er aktiv, ikke nødvendigvis trening, men gå ut på tur, treffe andre mennesker, ha positive opplevelser i livet, enn hvis man bare er hjemme på sofaen. Og det orker man kanskje ikke hvis man ikke er i ok form - veier man 150 kg er det naturlig nok mer slitsomt å være aktiv enn hvis man veier 70.

Du tror vel ikke at jeg vil kaste bort 50 år på å trene meg slank for å bli 100 år og sitte alene på gamlehjemmet uten noen venner i live? Alle fettere og kusiner er døde og mine barn på 80+ bor på det samme hjemmet og er andra dårligere enn meg.

Dør heller mett av dage som 60 eller 70 åring.Har jeg flaks så er det 18 år igjen.Uflaks 8.

Det store spørsmålet er jo "Hva vil du fylle de 8-18 årene med? Hvordan vil du ha det resten av ditt liv?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...