Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan man virkelig gå ned 2 kg ved nesten ikke å forandre på noe?

Jeg spiser en type frokostblanding som er så mektig at jeg spiser lunsj i 15-17 tida )frokost ca kl 11-12) Middag aldri før kl 19.Jeg har kjøpt en kur som heter Go-123 som jeg først trodde at ikke virket,for jeg har spist veldig lite av den

Jeg har de samme usunne vanene,men har kanskje gått litt ned på sukker.

Jeg beveger meg like lite,men føler oftere sult nå enn før.Har ikke noe problem med å gå sulten i 2 timer.

Sovemønsteret er det samme kl 3-11 og 1 time på dagtid.

Drikker ca 3 kopper kaffe per dag (krus på ca 2 dl)

Det eneste jeg vet sikkert er at jeg har spist mye mindre brød,ris og poteter.

Kjøpte 10 retter i sverige som var ganske små,bare 1 porsjon.

Sånn Findus frossen middag for microovn.Kan det hende at magen har skrumpet litt siden jeg har spist vesentlig mindre middag?

Er virkelig dette nok til å gå ned fra 150-148 kg? Eller er det bare mage og blære som fungerer optimalt etter at jeg la om frokost og bruker ett naturpreparat for urinvieiene,så jeg slipper å stå opp om natta?

Er eghentlig litt sjokkert,men er ikke helt overbevist om at så lite skal til for å gå ned 2 kg!

Har nok veid ca 150 i 5 år nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/371895-kun-mindre-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...